Uutinen

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Ota yhteyttä
Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan yhtäjaksoisesti ja häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun se oli vuonna 2000 vielä 12 sekuntia. Tällä hetkellä keskittymiskykymme on sekunnin huonompi kuin kultakalalla, jolla vastaava luku on 9 sekuntia. 

Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea.

Uutiskirjeiden ToDo:

  1. Hanki helppokäyttöinen työkalu
  2. Panosta sisältöön
  3. Mobiilioptimoi
  4. Rikasta tilaajarekisteriä
  5. Profiloi lukijasi

Varaudu kuitenkin siihen, että ToDo-listan toteutus vie hieman kauemmin kuin 8 sekuntia. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla, vaan toimeen voidaan ryhtyä askel kerrallaan. 

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille. Kun aikaa ei tarvitse käyttää tekniikan kanssa tappelemiseen, jää sitä paljon enemmän niille asioille, joilla on merkitystä. Tutustu Postiviidakko-uutiskirjetyökaluun.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää