Uutinen

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Ota yhteyttä
Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan yhtäjaksoisesti ja häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun se oli vuonna 2000 vielä 12 sekuntia. Tällä hetkellä keskittymiskykymme on sekunnin huonompi kuin kultakalalla, jolla vastaava luku on 9 sekuntia. 

Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea.

Uutiskirjeiden ToDo:

  1. Hanki helppokäyttöinen työkalu
  2. Panosta sisältöön
  3. Mobiilioptimoi
  4. Rikasta tilaajarekisteriä
  5. Profiloi lukijasi

Varaudu kuitenkin siihen, että ToDo-listan toteutus vie hieman kauemmin kuin 8 sekuntia. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla, vaan toimeen voidaan ryhtyä askel kerrallaan. 

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille. Kun aikaa ei tarvitse käyttää tekniikan kanssa tappelemiseen, jää sitä paljon enemmän niille asioille, joilla on merkitystä. Tutustu Postiviidakko-uutiskirjetyökaluun.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

5 syytä miksi sinunkin pitäisi seurata sosiaalista mediaa

Sosiaalinen media ei ole enää pitkään ollut pelkästään kissavideoiden ja viime viikonlopun juhlakuvien jakamisen kanava. Tutkimusten mukaan jopa 71 % verkkokauppojen asiakkaista kokevat, että sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta heidän ostokäyttäytymiseensä.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

5 kysymystä ja vinkkiä: näin pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa (ilman harmaita hiuksia)

Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkällinen, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosimme yhteen viisi kysymystä ja viisi vinkkiä ammattilaisilta. Pohditko markkinoinnin automaation aloittamista? Kysy nämä itseltäsi!

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää