Uutinen

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Ota yhteyttä
Katso kuva Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen:

  1. Generoi liidejä landing sivujen avulla. Toteuta landing sivusta tuotetta tai palvelua myyvä kokonaisuus, jossa yhteydenotto on pääosassa. Ohjaa yhteydenottoon tekstein, tarjouksin ja visuaalisin tehostein. Testaa eri sivujen tehoa, optimoi paras kokonaisuus!
  2. Tuo landing sivut osaksi Adwords-mainontaa ja kampanjoitasi. Voit toteuttaa useita eri sivuja, tuoden oikean kohderyhmän oikean sisällön äärelle. Luo kampanjasta jatkumo, jossa eri avainsanat vievät eri sivuille ja eri sisältöön. Tavoita oikea henkilö ja tarjoa hänen etsimänsä sisältö landing sivulla!
  3. Hyödynnä landing sivuja uusien tuotteiden ja palvelujen lanseerauksessa. Voit esitellä sivulla tärkeimmät myyntivaltit ja kerätä uudesta tuotteesta kiinnostuneiden yhteydenotot. Valmiiksi suunniteltu pohja landing sivuille on nopea ja kätevä tapa tuoda tuotelanseeraukset verkkoon.
  4. Toteuta landing sivuja, jotka keskittyvät sosiaalisen median konseptiin – anna sivuston käyttäjille mahdollisuus suositella ja jakaa sivuasi. Fokusoi sivusi nimenomaan SoMe -konseptiin, katso kuinka pitkälle se vie. Muista myös tarkistaa, että kilpailusi noudattaa Facebookin kilpailusääntöjä.
  5. Käytä landing sivuja Click through-portaaleina – tällöin landing sivun tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan itsensä toiselle sivulle. Landing sivulla voit esittää juuri tarpeeksi tietoa "lämmittääksesi" lukijan, ohjata hänet eteenpäin ja askeleen lähemmäs ostopäätöstä.

Tiesitkö, että sähköpostimarkkinoinnin työkalumme Postiviidakon lisäksi löydät meiltä ratkaisut myös landing sivujen toteutukseen sekä kokonaisuuden tehon mittaamiseen?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

6 tapaa verkkosivujen kävijämäärän kasvattamiseen

Liikenteen saaminen verkkosivuille vaatii aikaa, panostuksia ja hitusen luovuutta. Listasimme tärkeimmät vinkit.

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Tehokas tiedottaminen: näin onnistut lehdistötiedotteen lähettämisessä [infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa kansainvälisen toimittajakyselyn, johon vastasi yhteensä 618 media-alan ammattilaista kuudesta eri maasta.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää