Uutinen

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Ota yhteyttä
Katso kuva Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen:

  1. Generoi liidejä landing sivujen avulla. Toteuta landing sivusta tuotetta tai palvelua myyvä kokonaisuus, jossa yhteydenotto on pääosassa. Ohjaa yhteydenottoon tekstein, tarjouksin ja visuaalisin tehostein. Testaa eri sivujen tehoa, optimoi paras kokonaisuus!
  2. Tuo landing sivut osaksi Adwords-mainontaa ja kampanjoitasi. Voit toteuttaa useita eri sivuja, tuoden oikean kohderyhmän oikean sisällön äärelle. Luo kampanjasta jatkumo, jossa eri avainsanat vievät eri sivuille ja eri sisältöön. Tavoita oikea henkilö ja tarjoa hänen etsimänsä sisältö landing sivulla!
  3. Hyödynnä landing sivuja uusien tuotteiden ja palvelujen lanseerauksessa. Voit esitellä sivulla tärkeimmät myyntivaltit ja kerätä uudesta tuotteesta kiinnostuneiden yhteydenotot. Valmiiksi suunniteltu pohja landing sivuille on nopea ja kätevä tapa tuoda tuotelanseeraukset verkkoon.
  4. Toteuta landing sivuja, jotka keskittyvät sosiaalisen median konseptiin – anna sivuston käyttäjille mahdollisuus suositella ja jakaa sivuasi. Fokusoi sivusi nimenomaan SoMe -konseptiin, katso kuinka pitkälle se vie. Muista myös tarkistaa, että kilpailusi noudattaa Facebookin kilpailusääntöjä.
  5. Käytä landing sivuja Click through-portaaleina – tällöin landing sivun tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan itsensä toiselle sivulle. Landing sivulla voit esittää juuri tarpeeksi tietoa "lämmittääksesi" lukijan, ohjata hänet eteenpäin ja askeleen lähemmäs ostopäätöstä.

Tiesitkö, että sähköpostimarkkinoinnin työkalumme Postiviidakon lisäksi löydät meiltä ratkaisut myös landing sivujen toteutukseen sekä kokonaisuuden tehon mittaamiseen?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää