Uutinen

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Ota yhteyttä
Katso kuva Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen:

  1. Generoi liidejä landing sivujen avulla. Toteuta landing sivusta tuotetta tai palvelua myyvä kokonaisuus, jossa yhteydenotto on pääosassa. Ohjaa yhteydenottoon tekstein, tarjouksin ja visuaalisin tehostein. Testaa eri sivujen tehoa, optimoi paras kokonaisuus!
  2. Tuo landing sivut osaksi Adwords-mainontaa ja kampanjoitasi. Voit toteuttaa useita eri sivuja, tuoden oikean kohderyhmän oikean sisällön äärelle. Luo kampanjasta jatkumo, jossa eri avainsanat vievät eri sivuille ja eri sisältöön. Tavoita oikea henkilö ja tarjoa hänen etsimänsä sisältö landing sivulla!
  3. Hyödynnä landing sivuja uusien tuotteiden ja palvelujen lanseerauksessa. Voit esitellä sivulla tärkeimmät myyntivaltit ja kerätä uudesta tuotteesta kiinnostuneiden yhteydenotot. Valmiiksi suunniteltu pohja landing sivuille on nopea ja kätevä tapa tuoda tuotelanseeraukset verkkoon.
  4. Toteuta landing sivuja, jotka keskittyvät sosiaalisen median konseptiin – anna sivuston käyttäjille mahdollisuus suositella ja jakaa sivuasi. Fokusoi sivusi nimenomaan SoMe -konseptiin, katso kuinka pitkälle se vie. Muista myös tarkistaa, että kilpailusi noudattaa Facebookin kilpailusääntöjä.
  5. Käytä landing sivuja Click through-portaaleina – tällöin landing sivun tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan itsensä toiselle sivulle. Landing sivulla voit esittää juuri tarpeeksi tietoa "lämmittääksesi" lukijan, ohjata hänet eteenpäin ja askeleen lähemmäs ostopäätöstä.

Tiesitkö, että sähköpostimarkkinoinnin työkalumme Postiviidakon lisäksi löydät meiltä ratkaisut myös landing sivujen toteutukseen sekä kokonaisuuden tehon mittaamiseen?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää