Uutinen

Live-Chat verkkokaupassa tuo lisämyyntiä sekä tehoja toimintaan

Ota yhteyttä
Katso kuva Live-Chat verkkokaupassa tuo lisämyyntiä sekä tehoja toimintaan Verkkokaupan selailijat kysyvät usein chatissa kysymyksiä, jotka vaikuttavat suoraan ostopäätökseen. Keskustelut lähtevät hyvin käyntiin ja johtavat usein suoriin kauppoihin tai tarjouksen tekoon

Harvassa suomalaisessa verkkokaupassa eteesi pompsahtaa Live-Chat -ikkuna, jonka kautta voisit esittää suoria kysymyksiä verkkokaupan henkilökunnalle. Chat vaikuttaa olevan tällä hetkellä mahdollisuus ja kanava, jota kauppiaat eivät ole vielä löytäneet – kokemamme ja kuulemamme mukaan Live-Chat on nimittäin erittäin tehokas ja kätevä keino tehdä lisämyyntiä sekä hakea tehoja toimintaan. Verkkokaupan selailijalle chat-ikkuna on suora yhteyskanava verkkokaupan asiakaspalveluun – sen kautta voi tulla kysytyksi moni kysymys, joka muuten jäisi kysymättä.

Viidakkostore-asiakkaamme Laatukaluste on saanut hyviä kokemuksia Live-Chatin käytöstä:

"Verkkokaupan selailijat kysyvät usein chatissa kysymyksiä, jotka vaikuttavat suoraan ostopäätökseen. Keskustelut lähtevät hyvin käyntiin ja johtavat usein suoriin kauppoihin tai tarjouksen tekoon. Kokemuksemme chatistä kääntyvät näin ollen plussan puolelle. Chat ei myöskään sido henkilökuntaa, vaan päinvastoin tuo tehoja toimintaan. Chattia voidaan pitää auki silloin, kun henkilökuntaa on paikalla.", kertoo Hannu-Pekka Havisto Laatukalusteelta.

Live-Chatin perustamiseen tarvitset Chat-palvelun toimittajan. Vaihtoehtoja on useita – muun muassa kotimainen LiveZhat sekä ulkomaiset Olark ja Kayako.

Kiinnostuitko? Viidakon sähköisen kaupankäynnin asiantuntijat ovat palveluksessasi – useat asiakkaamme hyödyntävät Live-Chattiä ViidakkoStore- verkkokauppa-alustallaan

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää