Uutinen

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Ota yhteyttä 2
Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje Aloita iskevästi ja kiinnitä huomiota äänensävyyn. Tee uutiskirjeestä helposti skannattava ja ytimekäs.

Oikein kohdennettu uutiskirje on yksi parhaista tavoista tavoittaa potentiaalista asiakaskuntaa, nykyiset asiakkaat ja tärkeimmät sidosryhmät. Uutiskirjeiden ROI on edelleen kirkkaasti suurin digitaalisen markkinoinnin eri kanavista.

Direct Marketing Associationin ja Demand Metricin kesäkuussa 2016 tekemän tutkimuksen mukaan sähköpostimarkkinoinnin keskimääräinen ROI on jopa neljä kertaa enemmän kuin muiden markkinointikanavien, mukaanlukien sosiaalinen media ja hakukonemarkkinointi.

Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Kommentit (2)

27.03.2017

Missä on se infograafi?

Infograohics, infografiikka sisältäisi jotain visualisointia asialle ja -graafi on suomeksi kuvaaja.

-

05.04.2017

Kiitos kommentistasi

Harmi, ettei infograafimme vastannut odotuksiasi. Infograafilla tarkoitetaan meidän käsityksemme mukaan tiedon visualisointia niin, että tieto on helpompi ja nopeampi omaksua. Tässä olemme mielestämme onnistuneet – infograafi kokoaa onnistuneen uutiskirjeen elementit yhteen kuvaan, lyhyesti selitettynä ja erilaisia ikoneja sekä huomiovärejä hyödyntäen. Näin lukijan on helppo poimia pääpointit ja jakaa infograafia eteenpäin.

- Johanna Lammassaari

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää