Uutinen

Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä

Ota yhteyttä
Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille.

Verkkokaupan etusivun tehtävä on antaa kiireisille, mutta uteliaille ohikulkijoille käsitys siitä, mitä kaupassasi on tarjolla. Eikö olisi mahtavaa, jos tietäisit asiakkaan kävellessä näyteikkunasi ohi hänen mieltymyksensä ja voisit houkutella hänet kauppaasi esittämällä juuri häntä kiinnostavia tuotteita?

Miten Nosto auttaa verkkokauppiaita?

Markkinointiautomaatiopalvelu Nosto personoi verkkokaupan tuotesuosituksia asiakkaille reaaliaikaisesti. Automatisoidun ja optimoidun tuotepalvelun avulla voidaan nostaa verkkokaupan konversiota ja tilauksen keskimääräistä arvoa sekä kasvattaa verkkokaupan liikevaihtoa huomattavasti.

Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille. Kaupassa voidaan esittää palaavalle asiakkaille muun muassa henkilökohtaisia tuotesuosituksia eli tuotteita, joita hän on esimerkiksi aikaisemmin harkinnut niitä kuitenkaan ostamatta. Uusille asiakkaille palvelu taas tarjoaa tuotteita, jotka ovat todennäköisimmin heitä kiinnostavia. Noston väsymätön asiakaspalvelija ehdottaa myös tuoteyhdistelmiä sekä esittää top listoja, edistäen näin verkkokaupan lisämyyntiä ja mahdollistaen henkilökohtaisen asiointikokemuksen jokaiselle verkkokauppasi asiakkaalle. Kaikki tämä tapahtuu konepellin alla automatisoidusti, yksilöidysti ja reaaliajassa. Mikäli asiakas hylkää ostoskorinsa, voidaan hänelle lähettää automaattisesti henkilökohtainen sähköpostimuistutus unohtuneesta korista, ja suositella lisäksi muita kiinnostavia tuotteita. On täysin mahdollista, että ostoskori unohtui kauppaan tahattomasti kiireen takia.

ViidakkoStore-alustaan on toteutettu integraatio Nostoon, joten se voidaan kätevästi lisätä osaksi työkalullamme toteutettua verkkokauppaa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy lisää!

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää