Uutinen

Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä

Ota yhteyttä
Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille.

Verkkokaupan etusivun tehtävä on antaa kiireisille, mutta uteliaille ohikulkijoille käsitys siitä, mitä kaupassasi on tarjolla. Eikö olisi mahtavaa, jos tietäisit asiakkaan kävellessä näyteikkunasi ohi hänen mieltymyksensä ja voisit houkutella hänet kauppaasi esittämällä juuri häntä kiinnostavia tuotteita?

Miten Nosto auttaa verkkokauppiaita?

Markkinointiautomaatiopalvelu Nosto personoi verkkokaupan tuotesuosituksia asiakkaille reaaliaikaisesti. Automatisoidun ja optimoidun tuotepalvelun avulla voidaan nostaa verkkokaupan konversiota ja tilauksen keskimääräistä arvoa sekä kasvattaa verkkokaupan liikevaihtoa huomattavasti.

Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille. Kaupassa voidaan esittää palaavalle asiakkaille muun muassa henkilökohtaisia tuotesuosituksia eli tuotteita, joita hän on esimerkiksi aikaisemmin harkinnut niitä kuitenkaan ostamatta. Uusille asiakkaille palvelu taas tarjoaa tuotteita, jotka ovat todennäköisimmin heitä kiinnostavia. Noston väsymätön asiakaspalvelija ehdottaa myös tuoteyhdistelmiä sekä esittää top listoja, edistäen näin verkkokaupan lisämyyntiä ja mahdollistaen henkilökohtaisen asiointikokemuksen jokaiselle verkkokauppasi asiakkaalle. Kaikki tämä tapahtuu konepellin alla automatisoidusti, yksilöidysti ja reaaliajassa. Mikäli asiakas hylkää ostoskorinsa, voidaan hänelle lähettää automaattisesti henkilökohtainen sähköpostimuistutus unohtuneesta korista, ja suositella lisäksi muita kiinnostavia tuotteita. On täysin mahdollista, että ostoskori unohtui kauppaan tahattomasti kiireen takia.

ViidakkoStore-alustaan on toteutettu integraatio Nostoon, joten se voidaan kätevästi lisätä osaksi työkalullamme toteutettua verkkokauppaa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy lisää!

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää