Uutinen

6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität

Ota yhteyttä
6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität Tunteista puhuminen ei ole aina helppoa – etenkään suomalaisille. Markkinoinnin automaation avulla osoitat asiakkaillesi, kuinka välität heistä.

Milloin viimeksi muistit asiakkaitasi henkilökohtaisella, juuri heille osoitetulla viestillä?

Sisältöjen kohdentaminen parantaa tunnetusti asiakaskokemusta ja -uskollisuutta, joten sen suunnitteluun ja toteuttamiseen kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa. Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Hyödyntämällä personoituja sisältöjä erotut massasta ja osoitat asiakkaillesi, että välität heistä.  

Listasimme kuusi tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä:

Lue lisää aiheesta:

Kiinnostaako markkinoinnin automaatio? Lataa ilmainen opas!

Miten päästä alkuun markkinoinnin automaatiossa ja mihin kaikkeen automaatioteknologiaa voi hyödyntää? 18-sivuinen oppaamme pyrkii havainnollistamaa perustason toimenpiteitä esimerkkien ja kuvituksen avulla.

Tilaa opas

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tehokas tiedottaminen: näin onnistut lehdistötiedotteen lähettämisessä [infograafi]

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa kansainvälisen toimittajakyselyn, johon vastasi yhteensä 618 media-alan ammattilaista kuudesta eri maasta.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti?

Lue lisää