ViidakkoMonitor – tehotyökalu journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan Uuden tuotteen suunnittelun lähtökohdiksi on otettu käyttäjäystävällisyys, erittäin laaja lähdekanta sekä monipuoliset analyysimahdollisuudet.

PR Cloudin seurantapalvelut uudistuvat vuoden 2016 alusta lähtien. Mediaseurantapalvelut Webnewsmonitor ja SoMeMonitor yhdistyvät vähitellen ViidakkoMonitor -palveluksi, joka pitää sisällään sekä journalistisen että sosiaalisen median seurannan. Brändiuudistuksen myötä monitoripalvelu liitetään tiiviimmin Koodiviidakon Viidakko-tuoteperheeseen, johon kuuluvat mm. sähköpostityökalu Postiviidakko sekä julkaisujärjestelmä Sivuviidakko.

Seurantapalveluiden yhdistymisen myötä ViidakkoMonitorista tulee Suomen kattavin ja tehokkain mediaseurantapalvelu. Sen seurannan piiriin kuuluu tuhansia verkkomedialähteitä ja näköislehtiä sekä blogeja, foorumeita ja sosiaalisen median kanavia.

Uuden palvelun suunnittelun lähtökohdiksi on otettu käyttäjäystävällisyys, erittäin laaja lähdekanta sekä monipuoliset analyysimahdollisuudet. Näin käyttäjä saa seurantojensa tärkeimmät osumat oikeaan aikaan ja voi seurata helposti medianäkyvyyden kehittymistä tarkkojen mittareiden avulla.

ViidakkoMonitor toimii saumattomasti yhteen Koodiviidakon markkinoinnin ja viestinnän tuoteperheiden tuotteiden kanssa. Integraation ansiosta asiakkaiden on entistä helpompaa hyödyntää mediaseurantaa osana muuta viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuutta. Keskitetyn käyttäjähallinnan avulla työkalujen käyttäjät voivat hypätä ohjelmistosta toiseen ketterästi samalla käyttäjätunnuksella.

Jos olet kiinnostunut tietämään lisää uudesta palvelusta, ole yhteydessä asiantuntijoihimme.