Tiedote

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Ota yhteyttä
Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla Toivottavasti pääset paikan päälle tapaamaan meitä ja kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän teemoista.

Koodiviidakko osallistuu jo viidennen kerran Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9. järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Viidakon poppoon löydät kahden päivän ajan osastoilta E20 ja E21 sekä esityskabinetista E124. Toivottavasti pääset paikan päälle kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso kabinettiohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!

Tiistai 22.9, Kabinetti E124

klo 9.45-10.05 Miten erotut sähköpostimarkkinoijana? Käytännön esimerkkejä ja tulokset, Turo Siipo, Account Director, Koodiviidakko Oy
klo 10.30-10.50 Yrityskulttuurin muutos ja tiedottaminen konservatiivisilla toimialoilla, Ville Husa, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15-11.35 Asiakaskokemuksen johtaminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 12.15-12.35 Sisältömarkkinointitutkimus – mitä yrityksissä osataan, mitä tulisi kehittää?, Mari Maunu, Marketing Coordinator, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00-13.20 Ostolistat vastatuulessa: kuinka hyödyntää kohderyhmiä sähköpostimarkkinoinnissa?, Riikka-Maria Lemminki, Johtava konsultti, JM Tieto Oy & Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 13.45-14.05 Kuinka luot asiantuntijuutta tiedottamalla?, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy

Keskiviikko 23.9, Kabinetti E124

klo 9.00-9.20 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 9.45-10.05 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? Case-esimerkkejä ja trendit 2015, Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 10.30-10.50 Tiedottaminen startup-yrityksissä, Sakari Kitunen, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15-11.35 Mitä, kenelle, milloin ja miten? Näin hyödynnät asiakastietoa digimarkkinoinnissa, Lari Suomalainen, Sales Director, Koodiviidakko Oy
klo 12.15-12.35 Yritysviestintä somessa – tiedottajien kokemuksia ja vinkkejä, Riina Vasala, Director, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00-13.20 Kuinka hyödynnät videota sisältömarkkinoinnissa?, Kaisa Mikkola, Asiakkuusjohtaja, Alma360 & Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 14.30-14.50 Markkinoinnin automaatio käytännössä, Juho Antikainen, Sales Manager, Koodiviidakko Oy

Omien kabinettiesitystemme ohella vierailemme JM Tiedon ja Alma360:n kabinetissa ke 23.9 klo 13:

  • Näin onnistut sähköpostimarkkinoinnissa, Lari Suomalainen, Sales Director, Koodiviidakko Oy & Riikka-Maria Lemminki, Johtava konsultti, JM Tieto Oy

Älä missaa myöskään Luovuus-Areenan C puheenvuoroamme ke 23.9 klo 14:

  • Kuinka hullu kyläkauppias tekee somessa bisnestä? Case Jounin Kauppa, Sampo Kaulanen, Hullu kyläkauppias, Jounin Kauppa Oy & Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko Oy

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Koodiviidakko ja Encode Solutions yhdistivät voimansa – luvassa uniikkeja mobiiliteknologian ratkaisuja

Koodiviidakko on ostanut mobiiliyritys Encode Solutionsin liiketoiminnan. Yhdistymisen myötä Koodiviidakko laajentaa vahvaa teknologia- ja tuotekehitysosaamistaan mobiilipalveluihin.

Lue lisää

Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään

Koodiviidakko julkaisee uuden sijoittajaviestinnän tuotekokonaisuuden suomalaisille pörssiyhtiöille. Kokonaisuus on laajuudessaan ainutlaatuinen, sillä sen avulla yritykset voivat hoitaa pörssi- ja lehdistötiedottamisen, verkkomedian ja sosiaalisen median seurannan sekä uutishuoneen ja verkkovuosikertomuksen toteuttamisen yhden toimijan kautta.

Lue lisää

Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa

Koodiviidakko kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla.

Lue lisää

ViidakkoMonitor – tehotyökalu journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan

Koodiviidakko julkaisee alkuvuodesta 2016 uuden päivitetyn monitoripalvelun journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan. ViidakkoMonitoriksi nimetty palvelu yhdistää mediaseurannan ja -analyysin yhteen helppokäyttöiseen työkaluun.

Lue lisää

Koodiviidakko Oy yksi Suomen nopeimmin kasvavista teknologiayrityksistä jo kuudetta vuotta peräkkäin

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset jo yhdentoista vuoden ajan. Koodiviidakko on ollut mukana listalla vuodesta 2009 alkaen.

Lue lisää