Tiedote

Mikä on somessa in vuonna 2015?

Ota yhteyttä
Mikä on somessa in vuonna 2015? Some ja videot sopivat hyvin yhteen. Youtube ei ole ainoa kanava videoiden jakamiseen, vaan Facebook haastaa 1 miljardilla päivittäisellä katselijallaan.

Tuleva vuosi muuttaa yritysten sosiaalisen median viestintää jälleen dynaamisempaan suuntaan. Mobiililaitteiden ja some-kanavien lisääntymisen ja kehityksen myötä asiakkaat arvostavat entistä enemmän liikkuvaa kuvaa. Lue 8 kohdan listamme siitä, millainen video puree asiakkaisiin.

  1. Pidä video lyhyenä. 30 sekunnista 3 minuuttiin on toimiva aikaväli, mutta sisältö ratkaisee. Kerro yhdessä videossa yksi asia.
  2. Videon merkitys kasvaa myös hakukoneissa. Kasvata siis näkyvyyttäsi lisäämällä videomateriaalia sivuillesi.
  3. Satsaa interaktiivisuuteen. Videoteknologia kehittyy ja monipuolistuu. Yhdistä videoosi mainos tai linkki, joka ohjaa tuotteesi sivuille. Konversio voi nousta yli 20 %.
  4. Video luo inhimmillisiä brändejä. Informaatiotulvassa lyhyen videon viesti menee tehokkaammin perille kuin blogikirjoitus. Video luo tunnelmia ja mielikuvia, hyödynnä tätä ominaisuutta ja ole rohkea.
  5. Onko sinulla ainutlaatuista osaamista? Tarjoa osaamisesi ja ohjeesi asiakkaille videon muodossa. Tutoriaalit ovat yrityksen parasta markkinointimateriaalia.
  6. Panosta yksinkertaiseen ja napakkaan sisältöön. Huumori puree paremmin kuin kuivahko asiantuntijuus.
  7. Some ja videot sopivat hyvin yhteen. Youtube ei ole ainoa kanava videoiden jakamiseen, vaan Facebook haastaa 1 miljardilla päivittäisellä katselijallaan.
  8. Luo video mobiililaitteita varten. 30 % verkkoliikenteestä tulee älypuhelimesta tai tabletilla ja määrä nousee.

P.S. Seuraa, mitä keskustelua videosi herättävät. Mediaseurannan työkaluillamme saat selville mediajulkisuutesi verkossa. Palvelumme kartoittavat verkkokeskusteluja muun muassa Youtubessa ja Instagramissa.

Kysy lisää mediaseurannan ratkaisuistamme.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Koodiviidakko ja Encode Solutions yhdistivät voimansa – luvassa uniikkeja mobiiliteknologian ratkaisuja

Koodiviidakko on ostanut mobiiliyritys Encode Solutionsin liiketoiminnan. Yhdistymisen myötä Koodiviidakko laajentaa vahvaa teknologia- ja tuotekehitysosaamistaan mobiilipalveluihin.

Lue lisää

Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään

Koodiviidakko julkaisee uuden sijoittajaviestinnän tuotekokonaisuuden suomalaisille pörssiyhtiöille. Kokonaisuus on laajuudessaan ainutlaatuinen, sillä sen avulla yritykset voivat hoitaa pörssi- ja lehdistötiedottamisen, verkkomedian ja sosiaalisen median seurannan sekä uutishuoneen ja verkkovuosikertomuksen toteuttamisen yhden toimijan kautta.

Lue lisää

Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa

Koodiviidakko kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla.

Lue lisää

ViidakkoMonitor – tehotyökalu journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan

Koodiviidakko julkaisee alkuvuodesta 2016 uuden päivitetyn monitoripalvelun journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan. ViidakkoMonitoriksi nimetty palvelu yhdistää mediaseurannan ja -analyysin yhteen helppokäyttöiseen työkaluun.

Lue lisää

Koodiviidakko Oy yksi Suomen nopeimmin kasvavista teknologiayrityksistä jo kuudetta vuotta peräkkäin

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset jo yhdentoista vuoden ajan. Koodiviidakko on ollut mukana listalla vuodesta 2009 alkaen.

Lue lisää