Markkinointiviestinnän viikon messukilpailun voittaja arvottu!

Katso kuva Markkinointiviestinnän viikon messukilpailun voittaja arvottu! Lahjakortti luovutettiin onnelliselle voittajalle 4.10.2011 Koodiviidakon Helsingin toimipisteessä.

Markkinointiviestinnän viikolla järjestämässämme messukilpailussa Postiviidakon uutiskirjeen tilaavat osallistuivat matkalahjakortin arvontaan. Arvonnan voittajalle luvattiin matka vapaavalintaiseen viidakkoon. Onnetar suosi Biohit Oyj:n Anna Nurmivaaraa, joka oli Aurinkomatkojen 1000 euron matkalahjakortin onnellinen voittaja. Lämpimät onnittelut voittajalle koko Koodiviidakon tiimin ja Aurinkomatkojen puolesta, sekä iso kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille!

Koodiviidakko haluaa kiittää lisäksi kaikkia messuosastomme vierailijoita, oli kiva tavata! Erityiskiitos myös kaikille sähköpostimarkkinoinnin klinikan osallistujille, klinikka oli onnistunut ja kirvoitti mukavasti keskustelua tehokkaan sähköpostimarkkinoinnin toteutuksesta. Kiitos hedelmällisestä keskustelusta kuuluu ennen kaikkea osallistujille!