Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset

Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset Markkinointiviestinnän viikko oli menestys! Lataa artikkelistamme tiedottamisen ja viestinnän tietopakettimme.

Tiedottamisen ja mediaseurannan esityksemme Markkinointiviestinnän viikolla kiinnostivat messuilla vierailleita viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Mikäli et päässyt paikalle tai esityksemme jäivät sinulta kuulematta, voit halutessasi ladata ne alla olevista linkeistä.

Lataa Markkinointiviestinnän viikon esitykset

Tiistain esitykset
Uusia tuulia mediaseurannassa: PR-palveluiden integraatio ja digitalisoituva maailma. Harri Rauhanummi, Liiketoimintajohtaja
Tiedottamisen trendit 2014. Riina Vasala, Toimitusjohtaja

Keskiviikon esitykset
Mediaseuranta ja tiedotejakelu: PR-kolikon kääntöpuolet? Antti Korpela, Key Account Manager
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: Case Centria-ammattikorkeakoulu. Mika Mars, Account Manager
Mediaseurannan monet kasvot – mittarista koko talon strategiseksi työkaluksi. Lauri Sainio, Account Manager
Tehokkaan tiedottamisen perusteet. Tuukka Manner, Country Manager

Haluatko kuulla tiedottamisen ja viestinnän viimeisimmät tuulet ja mielenkiintoiset case-esimerkit? Tilaa uutiskirjeemme alla olevasta linkistä.