Tiedote

Koodiviidakosta Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö

Ota yhteyttä
Koodiviidakosta Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö Fuusion myötä Koodiviidakon Marketing Cloud -palvelun rinnalle lanseerataan viestintäalan kattavin pilvipalvelu PR Cloud.

Kymmenvuotias oululainen markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on noussut Suomen suurimmaksi yritykseksi alallaan, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuvat yhteen 1. marraskuuta 2014. Fuusion myötä Koodiviidakon Marketing Cloud -palvelun rinnalle lanseerataan viestintäalan kattavin pilvipalvelu PR Cloud.

"Fuusion myötä voimme tarjota yhä paremmat työkalut viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille. Tiedotus ja markkinointi ovat digitaalisella aikakaudella yhä enemmän liittymässä toisiinsa sekä strategisesti että toiminnallisesti. Tämä muutos asettaa korkeat vaatimukset teknologialle, ja nyt voimme vastata tähän haasteeseen"
Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy

Koodiviidakko Oy:n tuotteita ovat sähköpostimarkkinoinnin työkalut Postiviidakko, julkaisujärjestelmä Sivuviidakko, verkkokauppa-alusta ViidakkoStore sekä markkinoinnin automaation työkalu ViidakkoCEM. News Engine Oy:n tuotteita ovat mediaseurantapalvelu Webnewsmonitor sekä sosiaalisen median seurantapalvelu SoMeMonitor. JSP Media Oy:n tuote on Suomen johtava tiedotejakelupalvelu ePressi.com.

Yhtiöiden liiketoiminta perustuu lähes 20-vuotiseen historiaan ja osaamiseen Internet-pohjaisten tiedotuspalveluiden tuottamisessa. Fuusioituneet yhtiöt ovat aloittaneet vuonna 2004 ja 2005 sekä 2009. Yhteisen toiminnan ja kehitystyön ansiosta yhtiöiden ohjelmistoteknologia on pitkälti yhteneväinen.

Fuusioituvan yhtiön liikevaihto on tänä vuonna yli kahdeksan miljoonaa euroa. Yhtiön tulos on vahvasti positiivinen ja yhtiö on velaton. Liikevaihto kasvaa tällä hetkellä 35 prosentin vuosivauhtia. Työntekijöitä on 114. Kotimaassa asiakkaita on noin 2000. Yhtiön omistaa sen viisi perustajaa, jotka vastaavat yhtiön liikkeenjohtamisesta. Yhtiön toimitusjohtajana ja Marketing Cloud -palveluiden johtajana toimii Samuli Tursas, 34, ja PR Cloudin johtajana KTM Riina Vasala, 31.

Yhtiö on käynnistänyt palveluidensa vientitoiminnan viime vuonna avaamalla toimistot tytäryhtiöiden toimesta Dubaihin ja tänä vuonna Berliiniin sekä Pariisiin. Myös Moskovassa toimii viime vuonna perustettu tytäryhtiö. Uusin vientiyhtiö aloittaa joulukuussa Hong Kongissa. Ulkomailla yhtiö toimii Liana-brändin alla.

Yhtiön tuotekehitys ja pääkonttori on Oulussa.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Koodiviidakko vastaa tuotekehityksellään modernia markkinointiviestintää tekevien yritysten haasteeseen

Markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelut yhdistävä Koodiviidakko osallistuu jo viidettä kertaa Markkinointiviestinnän viikolle.

Lue lisää

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet!

Lue lisää

Miten startup-yritys hyötyy tiedottamisesta? Case Kaira Clothing

Muotialan startup-yritys Kaira Clothing on yksi ePressi.comin uusimmista asiakkaista. Tehokkaan tiedottamisen ansiosta yritys on saanut runsaasti näkyvyyttä useissa eri medioissa ja sen verkkokaupan kävijämäärät ovat jopa viisinkertaistuneet saadun julkisuuden myötä.

Lue lisää

Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa.

Lue lisää

Kuinka muutat mediaseurannan asiakasvirraksi?

Mediaseuranta on jatkumo, joka koostuu kahdesta toisiaan täydentävästä osasta. Perinteisen verkkomedian monitorointia seuraa luontevasti sen tarkastelu, miten toimitettu sisältö jatkaa elämäänsä yhteisöissä.

Lue lisää