Tiedote

Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään

Ota yhteyttä
Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään Voit lähettää kauttamme sekä pörssi- että mediatiedotteita, hallita media- ja someseurantaa sekä toteuttaa uutishuoneet ja verkkovuosikertomukset.

Koodiviidakko julkaisee uuden sijoittajaviestinnän tuotekokonaisuuden suomalaisille pörssiyhtiöille. Kokonaisuus on laajuudessaan ainutlaatuinen, sillä sen avulla yritykset voivat hoitaa pörssi- ja lehdistötiedottamisen, verkkomedian ja sosiaalisen median seurannan sekä uutishuoneen ja verkkovuosikertomuksen toteuttamisen yhden toimijan kautta.

”Yritysten viestintää ja markkinointia hoidetaan nykypäivänä yhä useamman eri teknologian avulla. Uusien ohjelmien ja työkalujen jatkuva omaksuminen koetaan siksi monessa yrityksessä jatkuvana haasteena. Sijoittajaviestinnän kokonaisuuden avulla pyrimme helpottamaan pörssiyhtiöiden arkea: me tarjoamme paketin, jossa eri viestintätyökalut toimivat saumattomasti yhteen ja täydentävät toisiaan. Asiakkaidemme ei tarvitse käyttää aikaa jokapäiväiseen teknologiaviidakkoon, sillä he saavat kaiken tarvittavan asiakaspalvelusta tekniseen tukeen saman katon alta”, kertoo Koodiviidakon PR Cloud -liiketoimintayksikön johtaja Riina Manner.

Koodiviidakko on jo vuosien ajan panostettu monipuolisen markkinoinnin ja viestinnän tuotekokonaisuuden kehittämiseen. Yrityksen työkaluperhe on suunniteltu niin, että se ottaa huomioon digitaalisen asiakaspolun eri vaiheet. ”Tuotteidemme avulla yritykset voivat tavoittaa ostajat, asiakkaat sekä muut sidosryhmät eri viestintäkeinoja ja -kanavia hyödyntäen. Emme tarjoa asiakkaidemme käyttöön pelkästään yksittäisiä työkaluja vaan kokonaisuutta, jonka avulla he voivat hallita markkinointiaan ja viestintäänsä”, jatkaa Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Lue lisää sijoittajaviestinnän kokonaisuudesta täältä.

Katso, miten Koodiviidakon tuotteet asettuvat digitaaliselle asiakaspolulle.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Luovaa datan käyttöä - kohti parempia tuloksia digimarkkinoinnissa

#MVV2014 on takana joten on hyvä kerrata, mitä markkinointiviestinnän kentällä tapahtuu juuri nyt. Tapahtuman laajoja teemoja olivat digitaalisuus ja sisältömarkkinointi. Muita alan kuumia aiheita tällä hetkellä ovat ehdottomasti sosiaalinen media ja markkinoinnin automaatiot.

Lue lisää

ePressi.com ja Monitorit mukana Markkinointiviestinnän viikolla

Tiedotejakelupalvelu ePressi.com sekä mediaseurannan työkalut Webnewsmonitor ja SoMeMonitor ovat mukana myös tämän vuoden Markkinointiviestinnän viikolla Helsingin Wanhassa Satamassa 23.-24.9.2014. Tapahtumassa esitellään viimeisimmät tuulet markkinointiviestinnän ja liiketoiminnan yhteispelistä.

Lue lisää

5 vinkkiä toimittajilta yrityksille

Olemme kartoittaneet toimittajien näkemyksiä hyvästä tiedottamisesta vuosittaisilla toimittajakyselyillä. Tänä vuonna kyselyyn vastasi 800 toimittajaa. Katso viiden kohdan listamme tehokkaasta tiedottamisesta. Lainaukset ovat otteita toimittajakyselyn vastauksista.

Lue lisää