Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään Voit lähettää kauttamme sekä pörssi- että mediatiedotteita, hallita media- ja someseurantaa sekä toteuttaa uutishuoneet ja verkkovuosikertomukset.

”Yritysten viestintää ja markkinointia hoidetaan nykypäivänä yhä useamman eri teknologian avulla. Uusien ohjelmien ja työkalujen jatkuva omaksuminen koetaan siksi monessa yrityksessä jatkuvana haasteena. Sijoittajaviestinnän kokonaisuuden avulla pyrimme helpottamaan pörssiyhtiöiden arkea: me tarjoamme paketin, jossa eri viestintätyökalut toimivat saumattomasti yhteen ja täydentävät toisiaan. Asiakkaidemme ei tarvitse käyttää aikaa jokapäiväiseen teknologiaviidakkoon, sillä he saavat kaiken tarvittavan asiakaspalvelusta tekniseen tukeen saman katon alta”, kertoo Koodiviidakon PR Cloud -liiketoimintayksikön johtaja Riina Manner.

Koodiviidakko on jo vuosien ajan panostettu monipuolisen markkinoinnin ja viestinnän tuotekokonaisuuden kehittämiseen. Yrityksen työkaluperhe on suunniteltu niin, että se ottaa huomioon digitaalisen asiakaspolun eri vaiheet. ”Tuotteidemme avulla yritykset voivat tavoittaa ostajat, asiakkaat sekä muut sidosryhmät eri viestintäkeinoja ja -kanavia hyödyntäen. Emme tarjoa asiakkaidemme käyttöön pelkästään yksittäisiä työkaluja vaan kokonaisuutta, jonka avulla he voivat hallita markkinointiaan ja viestintäänsä”, jatkaa Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Lue lisää sijoittajaviestinnän kokonaisuudesta täältä.

Katso, miten Koodiviidakon tuotteet asettuvat digitaaliselle asiakaspolulle.