Tiedote

Koodiviidakko vastaa tuotekehityksellään modernia markkinointiviestintää tekevien yritysten haasteeseen

Ota yhteyttä
Koodiviidakko vastaa tuotekehityksellään modernia markkinointiviestintää tekevien yritysten haasteeseen Yhteistyö markkinoinnin ja viestinnän välillä ei tapahdu itsestään – sitä on tuettava konkreettisilla toimilla.

Digiviestinnän ja -markkinoinnin palvelut ainutlaatuisella tavalla yhdistävä Koodiviidakko Oy osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Vuosittainen tapahtuma kerää alan ammattilaiset ja palveluntarjoajat keskustelemaan uusimmista trendeistä ja teknologian tuomista mahdollisuuksista.

”Markkinointi ja viestintä ovat tulleet digitalisoitumisen myötä yhä lähemmäs toisiaan. Nykyaikaisissa organisaatioissa ei voida enää puhua erillisistä markkinointi- ja viestintäosastoista, jotka eivät toimisi yhteistyössä keskenään”, taustoittaa Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas.

”Kehityksen myötä yrityksissä tarvitaan saumattomasti yhteen toimivia digityökaluja, jotka vastaavat ominaisuuksiltaan niin markkinoinnin kuin viestinnänkin tarpeisiin. Tässä suhteessa Koodiviidakon pilvipalveluperhe on ainutlaatuinen sekä kotimaisessa että kansainvälisessä vertailussa”, Tursas jatkaa.

Käytännössä Koodiviidakko tarjoaa asiakkailleen työkalut, joiden avulla yritykset voivat toteuttaa digimarkkinoinnin ja -viestinnän kokonaisuuden käyttäjäystävällisten ohjelmistojen avulla. Marketing ja PR Cloud -tuoteperheet tarjoavat työkalut sisällönhallintaan, verkkokauppaan, lehdistötiedottamiseen, sähköpostimarkkinointiin, verkkomedian ja somen seurantaan sekä markkinoinnin automaatioon. Eri toimintoihin tarvittavat palvelut on keskitetty Koodiviidakon toimesta yhteen alustaan, jolloin ne löytyvät yhdestä paikasta ja ovat niin viestinnän kuin markkinoinnin tekijöidenkin saavutettavissa. Keskitetyn käyttäjähallinnan avulla työkalujen käyttäjät voivat myös hypätä ohjelmistosta toiseen ketterästi samalla käyttäjätunnuksella.

"Yhteistyö markkinoinnin ja viestinnän välillä ei tapahdu itsestään – sitä on tuettava konkreettisilla toimilla. Jos eri toimintoihin tarvittavat työkalut ovat hajallaan eri palveluissa, eri salasanojen takana ja eri palveluntarjoajilta hankittu, tiedonkulku katkeaa eikä integraatio toteudu käytännön tasolla”, Samuli Tursas kiteyttää.

Edellisten vuosien tapaan Koodiviidakko pitää Markkinointiviestinnän viikolla digiviestintä- ja markkinointiaiheisia esityksiä, joihin tapahtuman kävijöillä on vapaa pääsy. Käytännönläheiset esitykset ovat olleet joka vuosi suosittuja kävijöiden keskuudessa.

Ilmoittaudu Markkinointiviestinnän viikolle

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Koodiviidakko ja Encode Solutions yhdistivät voimansa – luvassa uniikkeja mobiiliteknologian ratkaisuja

Koodiviidakko on ostanut mobiiliyritys Encode Solutionsin liiketoiminnan. Yhdistymisen myötä Koodiviidakko laajentaa vahvaa teknologia- ja tuotekehitysosaamistaan mobiilipalveluihin.

Lue lisää

Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään

Koodiviidakko julkaisee uuden sijoittajaviestinnän tuotekokonaisuuden suomalaisille pörssiyhtiöille. Kokonaisuus on laajuudessaan ainutlaatuinen, sillä sen avulla yritykset voivat hoitaa pörssi- ja lehdistötiedottamisen, verkkomedian ja sosiaalisen median seurannan sekä uutishuoneen ja verkkovuosikertomuksen toteuttamisen yhden toimijan kautta.

Lue lisää

Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa

Koodiviidakko kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla.

Lue lisää

ViidakkoMonitor – tehotyökalu journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan

Koodiviidakko julkaisee alkuvuodesta 2016 uuden päivitetyn monitoripalvelun journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan. ViidakkoMonitoriksi nimetty palvelu yhdistää mediaseurannan ja -analyysin yhteen helppokäyttöiseen työkaluun.

Lue lisää

Koodiviidakko Oy yksi Suomen nopeimmin kasvavista teknologiayrityksistä jo kuudetta vuotta peräkkäin

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset jo yhdentoista vuoden ajan. Koodiviidakko on ollut mukana listalla vuodesta 2009 alkaen.

Lue lisää