Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä.

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa.

LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä. "Mobiilissa tämä tavoite toteutuu käyttäjäystävällisesti ja vaivattomasti sekä ennen muuta tehokkaasti, koska tänä päivänä markkinoinnissa ja viestinnässä ollaan jatkuvasssa online-valmiudessa", sanoo toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Koodiviidakko toimii ulkomailla Liana-brändin alla. Liana-tuotteiden myynti on käynnistynyt hyvin Dubaissa, Ranskassa, Saksassa, Venäjällä ja Hongkongissa.

LianaMobile-tuotteessa käyttäjä voi seurata markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä sekä hallinoida vastaanottajien tietoja ja analysoida tuloksia. Viestinnän palveluista uutis- ja sosiaalisen median seuranta sekä tiedotteiden jakelupalvelu ovat nyt myös mukana mobiilisovelluksessa. Yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista vastaava voi siten hallinnoida ja hoitaa yrityksensä viestintätoimia kokonaisvaltaisesti yhdestä mobiilisovelluksesta.

Koodiviidakko on keskittänyt paljon teknistä osaamistaan tuotekehitykseen ja teknologiaan, joiden ansiosta ohjelmistopalvelut ovat saaneet kuluneen kymmenen toimintavuoden aikana vankan jalansijan alan ammattilaisten keskuudessa. Yrityksen tuotteet ovat Suomessa sähköpostimarkkinoinnin ohjelmistopalvelu Postiviidakko, markkinoinnin automaatiopalvelu ViidakkoCEM, verkkokaupparatkaisu ViidakkoStore, julkaisujärjestelmä Sivuviidakko, viestinnän seurantapalvelu Webnewsmonitor ja mediatiedotteiden jakelupalvelu ePressi.com.

Koodiviidakko Oy:n liikevaihto oli vuonna 2014 lähes 8 miljoonaa euroa ja työntekijöitä yhtiössä on yhteensä 120. Yhtiön pääkonttori on Oulussa. Yrityksellä on noin 2000 asiakasta, joihin kuuluvat mm. Bosch, Budget, Landrover, Lapland Hotels, Mazda, Radisson Blu, Stockmann ja Valio.