ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi

ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella.

Tiedotejakelupalvelu ePressi.comin kautta välitetään lähes puolet Suomessa julkaistuista lehdistötiedotteista, ilmenee tuoreesta selvityksestä, jossa mitattiin tiedotteiden verkkonäkyvyyttä. Mediaviikon suorittaman tutkimuksen mukaan tiedotejakelupalvelu ePressi.com on tällä hetkellä tiedotemäärissä mitattuna Suomen suurin lehdistötiedotteiden jakelukanava.

ePressi.comin kautta välitetään yli 41 % Suomessa julkaistavista lehdistötiedotteista. Viestintäalaa seuraavan Mediaviikon tekemässä tutkimuksessa vertailtiin kotimaassa toimivien merkittävien jakelukanavien tiedotemääriä, jotka laskettiin kanavien verkkosivuilla julkaistujen tiedotteiden lukumäärien mukaan.

Tutkimusajankohtana oli 3.11.–1.12.2014. Eniten lehdistötiedotteita oli ePressi.comilla, 41,28 % (1126 kpl). Toisena oli STT Info 27,05 % (738 kpl), kolmantena puolestaan Cision 22,36 % (610 kpl). Neljänneksi sijoittui MyNewsDesk 9,31 % osuudella (254 kpl). Vertailusta jäi pois norjalainen Meltwater, jolla ei ole tarjottavana verkkonäkyvyyttä.

“Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella. Olemme tuotekehityksessä panostaneet ohjelmistotyökalun helppokäyttöisyyteen sekä markkinoiden laajimpaan ja ajantasaisimpaan toimittajakantaan. Merkittävä osa menestystämme on asiakaspalvelu, joka jatkuu tiiviinä koko asiakkuuden ajan. Jakelemme tiedotteet asiakkaan omissa nimissä ja omasta sähköpostiosoitteesta. Näin voimme taata tiedotteiden jakelun toimittajille. Valinta on ollut tietoinen lukuisten tekemiemme toimittajakyselyiden perusteella.”
Riina VasalaDirector, PR Cloud

Lehdistötiedottaminen on ala, jossa onnistuu, kun tarjoaa toimittajille mielenkiintoista, ajankohtaista ja ammattimaista sisältöä. Kun yritys on esillä lehdistössä ja verkossa laajasti, se rakentaa yrityskuvaansa ja brändiään pitkäjänteisesti. Lehdistötiedottaminen on Suomessa toimiva tapa luoda toimittajasuhteita ja saada näkyvyyttä mediassa. Yritykset tiedostavat nykypäivänä monipuolisen medianäkyvyyden merkityksen.

Kiinnostuitko tiedotejakelusta? Ota meihin yhteyttä.