ePressi.com ja Monitorit mukana Markkinointiviestinnän viikolla

ePressi.com ja Monitorit mukana Markkinointiviestinnän viikolla Tiedotejakelupalvelu ePressi.com sekä mediaseurannan työkalut Webnewsmonitor ja SoMeMonitor ovat mukana myös tämän vuoden Markkinointiviestinnän viikolla.

Tiedotejakelupalvelu ePressi.com sekä mediaseurannan työkalut Webnewsmonitor ja SoMeMonitor ovat mukana myös tämän vuoden Markkinointiviestinnän viikolla Helsingin Wanhassa Satamassa 23.-24.9.2014. Tapahtumassa esitellään viimeisimmät tuulet markkinointiviestinnän ja liiketoiminnan yhteispelistä.

Tiistaina 23.9. klo 13:45 ePressi.comin toimitusjohtaja Riina Vasala kertoo toimittajakyselymme tuloksista otsikolla Tiedottamisen trendit 2014. Kyselyyn vastasi lähes 800 toimittajaa ja bloggaajaa ympäri Suomen.

Tapahtumaan ja esityksiin osallistuminen on maksutonta.

Tavataan osastolla E20!