Tapahtuma

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Ota yhteyttä
Nähdään Markkinoinnin viikolla Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän uusimmista tuulista.

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa 21.–22.9.2016. Löydät meidät messuhallista Tietoiskulava 2 -osastolta. Osastollemme on varattu vahva edustus digimarkkinoinnin ja -viestinnän asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla juttuhetkiä kanssasi. Toivottavasti pääset paikan päälle jututtamaan meitä sekä katsomaan esityksiämme. 

Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso ohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!

Keskiviikko 21.9, Suomi nousuun -areena

klo 9.30-9.50
Ostopolku murroksessa – mitä digimarkkinoijan tulisi tietää? Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko

Keskiviikko 21.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30

Tiedottaminen asiantuntija-aseman rakentamisessa, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

klo 10.45-11.00 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? – case-esimerkkejä, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Tehokkaan tiedottamisen perusteet, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko
klo 12.45-13.00 Myynnin kehittäminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 13.15-13.30 Mediaseuranta – viestinnän mittarista koko organisaation työkaluksi, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 14.30-14.45 Kuinka sitouttaa asiakas markkinoinnin automaatioiden avulla? – case Viasat, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko

Torstai 22.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30 Mitä sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta? Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko 
klo 10.45-11.00 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Markkinoinnin automaation ketterä aloitus – tuloksia muutamassa kuukaudessa, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 12.45-13.00 Mediaseurannan ABC – mitä, missä, milloin? Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 13.15-12.30 Monikanavaisuudesta omnichannel-markkinointiin, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko

klo 13.45-14.00

Millainen on hyvä tiedote? Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

Markkinoinnin viikolla kuullaan tänä vuonna yli 150 puheenvuoroa, esitystä ja tietoiskua markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisimmista aiheista. Tutustu tarkemmin tapahtuman ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu mukaan Markkinoinnin viikolle

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR veti markkinoijat Koodiviidakon aamiaistapahtumiin

Koodiviidakko järjesti kaksi suuren suosion saanutta aamiaistilaisuutta EU:n uuden tietosuoja-asetuksen ympärille. Tässä vaiheessa yrityksillä on vielä aikaa tehdä GDPR:n vaatimat muutokset tietosuojaan.

Lue lisää

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä.

Lue lisää

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa

Lue lisää

Nähdään eCommerce-messuilla!

Koodiviidakko osallistuu yhdessä yhteistyökumppaninsa Digizerin kanssa verkkokauppaan suunnatuille eCommerce-messuille esittelemään ainutlaatuista verkkokauppapalvelukokonaisuuttaan.

Lue lisää