Kirjoitus

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Ota yhteyttä
Nähdään Markkinoinnin viikolla Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän uusimmista tuulista. Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän uusimmista tuulista.

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa 21.–22.9.2016. Löydät meidät messuhallista Tietoiskulava 2 -osastolta. Osastollemme on varattu vahva edustus digimarkkinoinnin ja -viestinnän asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla juttuhetkiä kanssasi. Toivottavasti pääset paikan päälle jututtamaan meitä sekä katsomaan esityksiämme. 

Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso ohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!

Keskiviikko 21.9, Suomi nousuun -areena

klo 9.30-9.50
Ostopolku murroksessa – mitä digimarkkinoijan tulisi tietää? Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko

Keskiviikko 21.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30

Tiedottaminen asiantuntija-aseman rakentamisessa, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

klo 10.45-11.00 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? – case-esimerkkejä, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Tehokkaan tiedottamisen perusteet, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko
klo 12.45-13.00 Myynnin kehittäminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 13.15-13.30 Mediaseuranta – viestinnän mittarista koko organisaation työkaluksi, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 14.30-14.45 Kuinka sitouttaa asiakas markkinoinnin automaatioiden avulla? – case Viasat, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko

Torstai 22.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30 Mitä sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta? Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko 
klo 10.45-11.00 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Markkinoinnin automaation ketterä aloitus – tuloksia muutamassa kuukaudessa, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 12.45-13.00 Mediaseurannan ABC – mitä, missä, milloin? Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 13.15-12.30 Monikanavaisuudesta omnichannel-markkinointiin, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko

klo 13.45-14.00

Millainen on hyvä tiedote? Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

Markkinoinnin viikolla kuullaan tänä vuonna yli 150 puheenvuoroa, esitystä ja tietoiskua markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisimmista aiheista. Tutustu tarkemmin tapahtuman ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu mukaan Markkinoinnin viikolle

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää