Kirjoitus

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Ota yhteyttä
Katso kuva Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen Voit tilata digiaiheisten kabinettiesitystemme materiaaleja omaan sähköpostiisi myös jälkikäteen. Voit tilata digiaiheisten kabinettiesitystemme materiaaleja omaan sähköpostiisi myös jälkikäteen.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 22.-23.9.2015 Helsingin Wanhaan Satamaan keskustelemaan alan uusista tuulista ja tekniikan tuomista mahdollisuuksista. Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi paikalle yhteensä 2602 strategisen ja operatiivisen markkinointiviestinnän asiantuntijaa. 

Koodiviidakon osastolla sekä digimarkkinoinnin ja -viestinnän aiheita käsitelleessä esityskabinetissamme kävi kova kuhina: kabinettiesityksiämme kuunteli 493 messuvierasta, osastollamme juotiin 1208 kuppia kahvia ja messuvieraamme söivät yhteensä 4,3 kg banaanikarkkia. Suurkiitos kohtaamisista ja mielenkiintoisista keskusteluista kaikille osastollamme vierailleille!

Kabinettikuhinaa ja hullu kyläkauppias

Näytteilleasettajien tapaamisen ohella messukävijät osallistuivat isoissa seminaarisaleissa järjestettyihin puheenvuoroihin ja paneelikeskusteluihin. Yksi tapahtuman suosituimmista puheenvuoroista oli Koodiviidakon Pia Hakolan ja Jounin Kaupan Sampo Kaulasen puheenvuoro "Kuinka hullu kyläkauppias tekee somessa bisnestä? Case Jounin Kauppa".

Voit tutustua Some-keskusteluihin sekä tapahtuman aikana jaettuihin yleisö- ja puhujakommentteihin myös jälkikäteen Twitterin #mvv2015-hashtagilla.

Kyläkauppiaan avoin olemus ja rennot letkautukset tekivät vaikutuksen messuyleisöön. Esitystä kommentoitiin somessa muun muassa näillä sanoilla:

"Kehotan muitakin uskomaan unelmiin."
Sampo Kaulanen
Hullu kyläkauppias ja someilmiö, Jounin Kauppa


Kabinettiesityksemme olivat tänäkin vuonna supersuosittuja, eivätkä kaikki halukkaat mahtuneet mukaan 35 henkilöä vetävään tilaan. Voit tilata esityksiämme myös jälkikäteen ottamalla meihin yhteyttä ja kertomalla, mistä esityksistä olet kiinnostunut. Näet kabinettiohjelmamme alta:

Tiistai 22.9

klo 9.45 Miten erotut sähköpostimarkkinoijana? Käytännön esimerkkejä ja tulokset, Turo Siipo, Account Director, Koodiviidakko Oy
klo 10.30 Yrityskulttuurin muutos ja tiedottaminen konservatiivisilla toimialoilla, Ville Husa, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15 Asiakaskokemuksen johtaminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 12.15 Sisältömarkkinointitutkimus – mitä yrityksissä osataan, mitä tulisi kehittää?, Mari Maunu, Marketing Coordinator, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00 Ostolistat vastatuulessa: kuinka hyödyntää kohderyhmiä sähköpostimarkkinoinnissa?, Riikka-Maria Lemminki, Johtava konsultti, JM Tieto Oy & Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 13.45 Kuinka luot asiantuntijuutta tiedottamalla?, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy

Keskiviikko 23.9

klo 9.00 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 9.45 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? Case-esimerkkejä ja trendit 2015, Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 10.30 Tiedottaminen startup-yrityksissä, Sakari Kitunen, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15 Mitä, kenelle, milloin ja miten? Näin hyödynnät asiakastietoa digimarkkinoinnissa, Lari Suomalainen, Sales Director, Koodiviidakko Oy
klo 12.15 Yritysviestintä somessa – tiedottajien kokemuksia ja vinkkejä, Riina Vasala, Director, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00 Kuinka hyödynnät videota sisältömarkkinoinnissa?, Kaisa Mikkola, Asiakkuusjohtaja, Alma360 & Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 14.30 Markkinoinnin automaatio käytännössä, Juho Antikainen, Sales Manager, Koodiviidakko Oy

Ota meihin yhteyttä ja kerro, mistä esityksistä olet kiinnostunut. Saat esitysten materiaalit sähköpostiisi!

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Kuinka muutat mediaseurannan asiakasvirraksi?

Mediaseuranta on jatkumo, joka koostuu kahdesta toisiaan täydentävästä osasta. Perinteisen verkkomedian monitorointia seuraa luontevasti sen tarkastelu, miten toimitettu sisältö jatkaa elämäänsä yhteisöissä.

Lue lisää

Mediaseuranta strategisena työkaluna: asiantuntijatyö ja johtoporras

Organisaation ylin johto on vastuussa strategisesta suunnittelusta ja päätöksenteosta. Ilman ajantasaisinta tietoa johdon on vaikea, ellei jopa mahdotonta toimia. Mediaseuranta tukee strategista suunnittelua ja toimintaa, sillä päätökset perustuvat ajankohtaisuuteen.

Lue lisää

Mediaseuranta strategisena työkaluna: asiakaspalvelu ja tuotekehitys

Mediaseuranta strategisena työkaluna -juttusarjassa käsittelemme mediaseurannan roolia yrityksen toiminnassa ja päätöksenteossa. Tässä osassa käsittelemme mediaseurannan roolia asiakaspalvelussa ja tuotekehityksessä.

Lue lisää

CMADFIn jälkilöylyt

Maanantaina 26.1.2015 pidettiin vuosittainen CMADFI-tapahtuma Lahdessa Fellmanniassa. CMADFIn (Community Manager Appreciation Day Finland) tarkoitus on tuoda esille yhteisömanagerien ammattiryhmä ja nostaa heidän arvostustaan. Mukana tämän vuoden tapahtuman järjestämisessä oli yli 20 organisaatiota sekä yli 150 ihmistä. Mahtavaa yhteisöllisyyttä, joka todellakin osoitti toimivuutensa!

Lue lisää

Instagram on nyt suurempi some-kanava kuin Twitter: vinkit yrityksille

Juuri kun twiittaaminen alkoi olla aktiivisimmille yrityksille osa arkipäivän viestintärutiineja, sosiaaliseen kuvien jakamiseen tarkoitettu Instagram pyyhälsi käyttäjien määrässä ohi. Erilaisten kanavien suosio on jatkuvassa nousussa, vaikka Facebook jyrää edelleen. Lue vinkkimme Instagramin käyttämiseen.

Lue lisää