Kirjoitus

Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen

Ota yhteyttä
Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä.

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa.

LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä. "Mobiilissa tämä tavoite toteutuu käyttäjäystävällisesti ja vaivattomasti sekä ennen muuta tehokkaasti, koska tänä päivänä markkinoinnissa ja viestinnässä ollaan jatkuvasssa online-valmiudessa", sanoo toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Koodiviidakko toimii ulkomailla Liana-brändin alla. Liana-tuotteiden myynti on käynnistynyt hyvin Dubaissa, Ranskassa, Saksassa, Venäjällä ja Hongkongissa.

LianaMobile-tuotteessa käyttäjä voi seurata markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä sekä hallinoida vastaanottajien tietoja ja analysoida tuloksia. Viestinnän palveluista uutis- ja sosiaalisen median seuranta sekä tiedotteiden jakelupalvelu ovat nyt myös mukana mobiilisovelluksessa. Yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista vastaava voi siten hallinnoida ja hoitaa yrityksensä viestintätoimia kokonaisvaltaisesti yhdestä mobiilisovelluksesta.

Koodiviidakko on keskittänyt paljon teknistä osaamistaan tuotekehitykseen ja teknologiaan, joiden ansiosta ohjelmistopalvelut ovat saaneet kuluneen kymmenen toimintavuoden aikana vankan jalansijan alan ammattilaisten keskuudessa. Yrityksen tuotteet ovat Suomessa sähköpostimarkkinoinnin ohjelmistopalvelu Postiviidakko, markkinoinnin automaatiopalvelu ViidakkoCEM, verkkokaupparatkaisu ViidakkoStore, julkaisujärjestelmä Sivuviidakko, viestinnän seurantapalvelu Webnewsmonitor ja mediatiedotteiden jakelupalvelu ePressi.com.

Koodiviidakko Oy:n liikevaihto oli vuonna 2014 lähes 8 miljoonaa euroa ja työntekijöitä yhtiössä on yhteensä 120. Yhtiön pääkonttori on Oulussa. Yrityksellä on noin 2000 asiakasta, joihin kuuluvat mm. Bosch, Budget, Landrover, Lapland Hotels, Mazda, Radisson Blu, Stockmann ja Valio.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää