Kirjoitus

Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen

Ota yhteyttä
Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä. LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä.

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa.

LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä. "Mobiilissa tämä tavoite toteutuu käyttäjäystävällisesti ja vaivattomasti sekä ennen muuta tehokkaasti, koska tänä päivänä markkinoinnissa ja viestinnässä ollaan jatkuvasssa online-valmiudessa", sanoo toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Koodiviidakko toimii ulkomailla Liana-brändin alla. Liana-tuotteiden myynti on käynnistynyt hyvin Dubaissa, Ranskassa, Saksassa, Venäjällä ja Hongkongissa.

LianaMobile-tuotteessa käyttäjä voi seurata markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä sekä hallinoida vastaanottajien tietoja ja analysoida tuloksia. Viestinnän palveluista uutis- ja sosiaalisen median seuranta sekä tiedotteiden jakelupalvelu ovat nyt myös mukana mobiilisovelluksessa. Yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista vastaava voi siten hallinnoida ja hoitaa yrityksensä viestintätoimia kokonaisvaltaisesti yhdestä mobiilisovelluksesta.

Koodiviidakko on keskittänyt paljon teknistä osaamistaan tuotekehitykseen ja teknologiaan, joiden ansiosta ohjelmistopalvelut ovat saaneet kuluneen kymmenen toimintavuoden aikana vankan jalansijan alan ammattilaisten keskuudessa. Yrityksen tuotteet ovat Suomessa sähköpostimarkkinoinnin ohjelmistopalvelu Postiviidakko, markkinoinnin automaatiopalvelu ViidakkoCEM, verkkokaupparatkaisu ViidakkoStore, julkaisujärjestelmä Sivuviidakko, viestinnän seurantapalvelu Webnewsmonitor ja mediatiedotteiden jakelupalvelu ePressi.com.

Koodiviidakko Oy:n liikevaihto oli vuonna 2014 lähes 8 miljoonaa euroa ja työntekijöitä yhtiössä on yhteensä 120. Yhtiön pääkonttori on Oulussa. Yrityksellä on noin 2000 asiakasta, joihin kuuluvat mm. Bosch, Budget, Landrover, Lapland Hotels, Mazda, Radisson Blu, Stockmann ja Valio.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää