Kirjoitus

Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset

Ota yhteyttä
Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset Markkinointiviestinnän viikko oli menestys! Lataa artikkelistamme tiedottamisen ja viestinnän tietopakettimme.

Tiedottamisen ja mediaseurannan esityksemme Markkinointiviestinnän viikolla kiinnostivat messuilla vierailleita viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Mikäli et päässyt paikalle tai esityksemme jäivät sinulta kuulematta, voit halutessasi ladata ne alla olevista linkeistä.

Lataa Markkinointiviestinnän viikon esitykset

Tiistain esitykset
Uusia tuulia mediaseurannassa: PR-palveluiden integraatio ja digitalisoituva maailma. Harri Rauhanummi, Liiketoimintajohtaja
Tiedottamisen trendit 2014. Riina Vasala, Toimitusjohtaja

Keskiviikon esitykset
Mediaseuranta ja tiedotejakelu: PR-kolikon kääntöpuolet? Antti Korpela, Key Account Manager
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: Case Centria-ammattikorkeakoulu. Mika Mars, Account Manager
Mediaseurannan monet kasvot – mittarista koko talon strategiseksi työkaluksi. Lauri Sainio, Account Manager
Tehokkaan tiedottamisen perusteet. Tuukka Manner, Country Manager

Haluatko kuulla tiedottamisen ja viestinnän viimeisimmät tuulet ja mielenkiintoiset case-esimerkit? Tilaa uutiskirjeemme alla olevasta linkistä.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä.

Lue lisää

Jokaiselle jotain: Mediaseurannan mahdollisuudet organisaation eri tiimeissä

Mediaseurantapalvelulla voi seurata oman organisaation näkyvyyttä mediassa ja somessa, mutta sillä on paljon muitakin käyttömahdollisuuksia. Kuinka esimerkiksi tuotekehitys tai henkilöstöhallinto voi hyödyntää mediaseurantaa päivittäisessä työssään?

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Mediaseurannasta tehot irti – 5 vinkkiä markkinointiin

Digitaalinen markkinointi on hektistä ja sisältää monia eri osa-alueita ja työkaluja, joten kattava mediaseurantatyökalu voi avustaa monessa eri tehtävässä. Tässä 5 tärkeintä syytä hyödyntää mediaseurantapalvelua myös markkinoinnissa.

Lue lisää