Kirjoitus

Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen

Ota yhteyttä
Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä.

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa.

LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä. "Mobiilissa tämä tavoite toteutuu käyttäjäystävällisesti ja vaivattomasti sekä ennen muuta tehokkaasti, koska tänä päivänä markkinoinnissa ja viestinnässä ollaan jatkuvasssa online-valmiudessa", sanoo toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Koodiviidakko toimii ulkomailla Liana-brändin alla. Liana-tuotteiden myynti on käynnistynyt hyvin Dubaissa, Ranskassa, Saksassa, Venäjällä ja Hongkongissa.

LianaMobile-tuotteessa käyttäjä voi seurata markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä sekä hallinoida vastaanottajien tietoja ja analysoida tuloksia. Viestinnän palveluista uutis- ja sosiaalisen median seuranta sekä tiedotteiden jakelupalvelu ovat nyt myös mukana mobiilisovelluksessa. Yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista vastaava voi siten hallinnoida ja hoitaa yrityksensä viestintätoimia kokonaisvaltaisesti yhdestä mobiilisovelluksesta.

Koodiviidakko on keskittänyt paljon teknistä osaamistaan tuotekehitykseen ja teknologiaan, joiden ansiosta ohjelmistopalvelut ovat saaneet kuluneen kymmenen toimintavuoden aikana vankan jalansijan alan ammattilaisten keskuudessa. Yrityksen tuotteet ovat Suomessa sähköpostimarkkinoinnin ohjelmistopalvelu Postiviidakko, markkinoinnin automaatiopalvelu ViidakkoCEM, verkkokaupparatkaisu ViidakkoStore, julkaisujärjestelmä Sivuviidakko, viestinnän seurantapalvelu Webnewsmonitor ja mediatiedotteiden jakelupalvelu ePressi.com.

Koodiviidakko Oy:n liikevaihto oli vuonna 2014 lähes 8 miljoonaa euroa ja työntekijöitä yhtiössä on yhteensä 120. Yhtiön pääkonttori on Oulussa. Yrityksellä on noin 2000 asiakasta, joihin kuuluvat mm. Bosch, Budget, Landrover, Lapland Hotels, Mazda, Radisson Blu, Stockmann ja Valio.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä.

Lue lisää

Jokaiselle jotain: Mediaseurannan mahdollisuudet organisaation eri tiimeissä

Mediaseurantapalvelulla voi seurata oman organisaation näkyvyyttä mediassa ja somessa, mutta sillä on paljon muitakin käyttömahdollisuuksia. Kuinka esimerkiksi tuotekehitys tai henkilöstöhallinto voi hyödyntää mediaseurantaa päivittäisessä työssään?

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Mediaseurannasta tehot irti – 5 vinkkiä markkinointiin

Digitaalinen markkinointi on hektistä ja sisältää monia eri osa-alueita ja työkaluja, joten kattava mediaseurantatyökalu voi avustaa monessa eri tehtävässä. Tässä 5 tärkeintä syytä hyödyntää mediaseurantapalvelua myös markkinoinnissa.

Lue lisää