Kaikki uutiset

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Kierrättämällä ikivihreää sisältöä monipuolisesti eri kanavissa saat sisällöillesi lisää yleisöä ja tätä kautta myös enemmän näkyvyyttä hakukoneissa.

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön. Lue lisää 17.10.2017

Näin onnistut tiedottamisessa [Infograafi]

Toimittajat tekevät jatkuvasti valintoja siitä, mitkä tiedotteet ovat lukemisen arvoisia ja mistä tiedotteista saa tarpeeksi materiaalia hyvää juttua varten.

Selvittääksemme, mikä on hyvän tiedottamisen salaisuus, päätimme kysyä asiasta suoraan toimittajilta. Toteutimme yhdessä Mediaviikon kanssa toimittajakyselyn, joka suunnattiin Suomessa toimiville journalisteille ja bloggaajille. Lue lisää 20.09.2017

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Tietoiskumme olivat niin suosittuja, että istumapaikat loppuivat useasti kesken.

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä. Lue lisää 15.09.2017

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Jotta tärkeimmille työtehtäville saa raivattua tarpeeksi työaikaa, kannattaa omaa työskentelyä tarkastella kriittisesti ja selvittää, mihin työaikaa oikeasti kuluu.

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia. Lue lisää 15.08.2017

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Asiantuntijamme kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa.

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa Lue lisää 07.08.2017

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Suomalaisten grilleissä tirisee myös muuta kuin pelkkää lihaa.

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan. Lue lisää 20.07.2017

5 syytä miksi sinunkin pitäisi seurata sosiaalista mediaa

Kilpailijaseurannan hedelmällisin osuus on löytää kilpailijasi ongelmakohdat. Jos löydät kilpailijaasi tyytymättömän asiakkaan, voit aina tarjota parempaa tilalle.

Sosiaalinen media ei ole enää pitkään ollut pelkästään kissavideoiden ja viime viikonlopun juhlakuvien jakamisen kanava. Tutkimusten mukaan jopa 71 % verkkokauppojen asiakkaista kokevat, että sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta heidän ostokäyttäytymiseensä. Lue lisää 17.07.2017

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Kun ensimmäinen kysely siitä, missä, miten ja kenen toimesta henkilötietoja tallennetaan, tulee, ei kysymys saisi tulla yllätyksenä markkinoijalle.

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen. Lue lisää 17.05.2017 8

Seuraa ja jalosta: näin löydät mielipidejohtajat

Mielipidevaikuttajat ovat yhä tärkeämpiä. Tämä tarkoittaa sitä, että massojen sijaan pyritään tunnistamaan oikeat henkilöt ja viestimään heille henkilökohtaisesti.

Key opinion leaders -kartoituksen voi tehdä tai teettää kertaluontoisesti yksinkertaisesti paneutumalla erilaisiin seurantaraportteihin. Parhaimmillaan mielipidejohtajien löytäminen on kuitenkin osa jokapäiväistä viestintää ja markkinointia, johon sisältyy some- ja mediaseuranta, mediatiedottaminen ja mediasuhteiden hoito. Lue lisää 22.03.2017

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajien suosituksia ja mielipiteitä kuunnellaan usein ostopäätöstä tehdessä.

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä. Lue lisää 17.03.2017