Kirjoitus

Miksi käyttää ammattimaista tiedotejakelupalvelua?

Ota yhteyttä
Miksi käyttää ammattimaista tiedotejakelupalvelua? Kun käytät ammattimaista tiedotejakelukanavaa, sinun ei tarvitse huolehtia onko tiedotteessasi kaikki tarvittavat tiedot mukana ja näyttääkö tiedotteesi uskottavalta toimittajien silmissä. Kun käytät ammattimaista tiedotejakelukanavaa, sinun ei tarvitse huolehtia onko tiedotteessasi kaikki tarvittavat tiedot mukana ja näyttääkö tiedotteesi uskottavalta toimittajien silmissä.

Laadimme listan tiedottamisesta ja ammattimaisen jakelukanavan tärkeydestä. Tarkista seuraavien kohtien avulla, onko yrityksesi tiedottaminen kunnossa!

Vastaanottajalistojen ylläpito


Kun käytät ammattimaista tiedotejakelupalvelua sinun ei tarvitse käyttää aikaasi omien vastaanottajalistojen keräämiseen ja ylläpitoon, vaan voit keskittyä ydinosaamiseesi, eli viestin sisältöön. ePressi hoitaa yhteystietojen päivittämisen, jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia sähköpostiosoitteiden ajantasaisuudesta

.

Tiedotteen kohdentaminen eri vastaanottajille on helppoa

Ammattimaisessa tiedotejakelupalvelussa vastaanottajat on jaoteltu selkeästi eri kriteereillä, joten voit helposti kohdentaa tiedotteesi tarkasti oikealle vastaanottajaryhmälle. Voit myös kätevästi valita eri vastaanottajat eri tiedotteille.

Tiedotteiden ammattimainen ulkoasu ja julkaisutiedot


Kun käytät ammattimaista tiedotejakelukanavaa, sinun ei tarvitse huolehtia onko tiedotteessasi kaikki tarvittavat tiedot mukana ja näyttääkö tiedotteesi uskottavalta toimittajien silmissä. Ammattimaista tiedotejakelupalvelua käytettäessä kaikki julkaisutiedot ovat varmasti oikein ja mukana tiedotteessa.



Tiedotteiden turvallinen ja nopea jakelu laajalle vastaanottajajoukolle

Tiedotejakelupalvelun kautta tiedotteen jakeleminen isolle vastaanottajajoukolle on turvallisempaa kuin omasta sähköpostista, eikä isoa lähetystä tulkita yhtä helposti roskapostiksi.

Kuvien jakelun helppous ja turvallisuus


Tiedotteessa mukana olevat lehdistökuvat ja muut tiedostot ladataan palveluntarjoajan palvelimelle ja ne näkyvät tiedotteessa linkkeinä. Näin ollen vastaanottajien sähköpostit eivät rasitu liikaa suurien liitetiedostokuvien vuoksi.



Tiedotteiden arkistoituminen yhteen paikkaan


Kun jaat tiedotteesi ammattimaisen kanavan kautta, tiedotteet arkistoituvat yhteen paikkaan. Jos tiedottamista hoitaa useampi henkilö, näin kaikki lähetyt tiedotteet löytyvät keskitetysti samasta paikasta. Toisaalta tiedotteiden arkistointi uutishuoneeseen kokoaa lukijaystävällisesti yhteen myös kaikki organisaation julkaisemat tiedotteet.

Tiedote saa laajan internetnäkyvyyden


Tiedotejakelussa on tärkeää hyödyntää internetin mahdollisuudet monipuolisesti. Internetissä julkaistu tiedote leviää usein eri kanavia pitkin laajalle. Tällöin tiedote ei koske ainoastaan toimittajia vaan myös esimerkiksi suoraan asiakkaitasi. Julkaisemalla tiedotteen ePressin tiedoteportaalissa tiedote saa:

  • näkyvyyden yli 50 000 kävijälle kuukaudessa
  • tehokkaan hakukonenäkyvyyden
  • näkyvyyden ePressin some-kanavissa
  • tiedotteiden arkistoitumisen julkisesti

Kiinnostuitko tiedotejakelupalvelu ePressistä?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää