Kirjoitus

Miksi käyttää ammattimaista tiedotejakelupalvelua?

Ota yhteyttä
Miksi käyttää ammattimaista tiedotejakelupalvelua? Kun käytät ammattimaista tiedotejakelukanavaa, sinun ei tarvitse huolehtia onko tiedotteessasi kaikki tarvittavat tiedot mukana ja näyttääkö tiedotteesi uskottavalta toimittajien silmissä.

Laadimme listan tiedottamisesta ja ammattimaisen jakelukanavan tärkeydestä. Tarkista seuraavien kohtien avulla, onko yrityksesi tiedottaminen kunnossa!

Vastaanottajalistojen ylläpito


Kun käytät ammattimaista tiedotejakelupalvelua sinun ei tarvitse käyttää aikaasi omien vastaanottajalistojen keräämiseen ja ylläpitoon, vaan voit keskittyä ydinosaamiseesi, eli viestin sisältöön. ePressi hoitaa yhteystietojen päivittämisen, jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia sähköpostiosoitteiden ajantasaisuudesta

.

Tiedotteen kohdentaminen eri vastaanottajille on helppoa

Ammattimaisessa tiedotejakelupalvelussa vastaanottajat on jaoteltu selkeästi eri kriteereillä, joten voit helposti kohdentaa tiedotteesi tarkasti oikealle vastaanottajaryhmälle. Voit myös kätevästi valita eri vastaanottajat eri tiedotteille.

Tiedotteiden ammattimainen ulkoasu ja julkaisutiedot


Kun käytät ammattimaista tiedotejakelukanavaa, sinun ei tarvitse huolehtia onko tiedotteessasi kaikki tarvittavat tiedot mukana ja näyttääkö tiedotteesi uskottavalta toimittajien silmissä. Ammattimaista tiedotejakelupalvelua käytettäessä kaikki julkaisutiedot ovat varmasti oikein ja mukana tiedotteessa.



Tiedotteiden turvallinen ja nopea jakelu laajalle vastaanottajajoukolle

Kun jaat tiedotteesi ammattimaisen kanavan kautta, voit huoletta lähettää sen vaikka tuhansille vastaanottajille kerralla. ePressi.comin järjestelmän kautta tiedotteen jakeleminen isolle vastaanottajajoukolle on turvallisempaa kuin omasta sähköpostista, eikä isoa lähetystä tulkita yhtä helposti roskapostiksi.

Kuvien jakelun helppous ja turvallisuus


Tiedotteessa mukana olevat lehdistökuvat ja muut tiedostot ladataan palveluntarjoajan palvelimelle ja ne näkyvät tiedotteessa linkkeinä. Näin ollen vastaanottajien sähköpostit eivät rasitu liikaa suurien liitetiedostokuvien vuoksi.



Tiedotteiden arkistoituminen yhteen paikkaan


Kun jaat tiedotteesi ammattimaisen kanavan kautta, tiedotteet arkistoituvat yhteen paikkaan. Jos tiedottamista hoitaa useampi henkilö, näin kaikki lähetyt tiedotteet löytyvät keskitetysti samasta paikasta. Toisaalta tiedotteiden arkistointi mediapankkeihin kokoaa lukijaystävällisesti yhteen myös kaikki organisaation julkaisemat tiedotteet.

Tiedote saa laajan internetnäkyvyyden


Tiedotejakelussa on tärkeää hyödyntää internetin mahdollisuudet monipuolisesti. Internetissä julkaistu tiedote leviää usein eri kanavia pitkin laajalle. Tällöin tiedote ei koske ainoastaan toimittajia vaan myös esimerkiksi suoraan asiakkaitasi. Julkaisemalla tiedotteen ePressi.comin tiedoteportaalissa tiedote saa:

• näkyvyyden yli 50 000 kävijälle kuukaudessa
• tehokkaan hakukonenäkyvyyden
• näkyvyyden ePressi.comin some-kanavissa
• tiedotteiden arkistoitumisen julkisesti

Kiinnostuitko tiedotejakelupalvelu ePressi.comista?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää