Kirjoitus

Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset

Ota yhteyttä
Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset Markkinointiviestinnän viikko oli menestys! Lataa artikkelistamme tiedottamisen ja viestinnän tietopakettimme. Markkinointiviestinnän viikko oli menestys! Lataa artikkelistamme tiedottamisen ja viestinnän tietopakettimme.

Tiedottamisen ja mediaseurannan esityksemme Markkinointiviestinnän viikolla kiinnostivat messuilla vierailleita viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Mikäli et päässyt paikalle tai esityksemme jäivät sinulta kuulematta, voit halutessasi ladata ne alla olevista linkeistä.

Lataa Markkinointiviestinnän viikon esitykset

Tiistain esitykset
Uusia tuulia mediaseurannassa: PR-palveluiden integraatio ja digitalisoituva maailma. Harri Rauhanummi, Liiketoimintajohtaja
Tiedottamisen trendit 2014. Riina Vasala, Toimitusjohtaja

Keskiviikon esitykset
Mediaseuranta ja tiedotejakelu: PR-kolikon kääntöpuolet? Antti Korpela, Key Account Manager
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: Case Centria-ammattikorkeakoulu. Mika Mars, Account Manager
Mediaseurannan monet kasvot – mittarista koko talon strategiseksi työkaluksi. Lauri Sainio, Account Manager
Tehokkaan tiedottamisen perusteet. Tuukka Manner, Country Manager

Haluatko kuulla tiedottamisen ja viestinnän viimeisimmät tuulet ja mielenkiintoiset case-esimerkit? Tilaa uutiskirjeemme alla olevasta linkistä.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää