Kirjoitus

Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset

Ota yhteyttä
Markkinointiviestinnän viikon kuulumiset Markkinointiviestinnän viikko oli menestys! Lataa artikkelistamme tiedottamisen ja viestinnän tietopakettimme.

Tiedottamisen ja mediaseurannan esityksemme Markkinointiviestinnän viikolla kiinnostivat messuilla vierailleita viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Mikäli et päässyt paikalle tai esityksemme jäivät sinulta kuulematta, voit halutessasi ladata ne alla olevista linkeistä.

Lataa Markkinointiviestinnän viikon esitykset

Tiistain esitykset
Uusia tuulia mediaseurannassa: PR-palveluiden integraatio ja digitalisoituva maailma. Harri Rauhanummi, Liiketoimintajohtaja
Tiedottamisen trendit 2014. Riina Vasala, Toimitusjohtaja

Keskiviikon esitykset
Mediaseuranta ja tiedotejakelu: PR-kolikon kääntöpuolet? Antti Korpela, Key Account Manager
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: Case Centria-ammattikorkeakoulu. Mika Mars, Account Manager
Mediaseurannan monet kasvot – mittarista koko talon strategiseksi työkaluksi. Lauri Sainio, Account Manager
Tehokkaan tiedottamisen perusteet. Tuukka Manner, Country Manager

Haluatko kuulla tiedottamisen ja viestinnän viimeisimmät tuulet ja mielenkiintoiset case-esimerkit? Tilaa uutiskirjeemme alla olevasta linkistä.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää