Kirjoitus

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Ota yhteyttä
Katso kuva Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen Voit tilata digiaiheisten kabinettiesitystemme materiaaleja omaan sähköpostiisi myös jälkikäteen.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 22.-23.9.2015 Helsingin Wanhaan Satamaan keskustelemaan alan uusista tuulista ja tekniikan tuomista mahdollisuuksista. Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi paikalle yhteensä 2602 strategisen ja operatiivisen markkinointiviestinnän asiantuntijaa. 

Koodiviidakon osastolla sekä digimarkkinoinnin ja -viestinnän aiheita käsitelleessä esityskabinetissamme kävi kova kuhina: kabinettiesityksiämme kuunteli 493 messuvierasta, osastollamme juotiin 1208 kuppia kahvia ja messuvieraamme söivät yhteensä 4,3 kg banaanikarkkia. Suurkiitos kohtaamisista ja mielenkiintoisista keskusteluista kaikille osastollamme vierailleille!

Kabinettikuhinaa ja hullu kyläkauppias

Näytteilleasettajien tapaamisen ohella messukävijät osallistuivat isoissa seminaarisaleissa järjestettyihin puheenvuoroihin ja paneelikeskusteluihin. Yksi tapahtuman suosituimmista puheenvuoroista oli Koodiviidakon Pia Hakolan ja Jounin Kaupan Sampo Kaulasen puheenvuoro "Kuinka hullu kyläkauppias tekee somessa bisnestä? Case Jounin Kauppa".

Voit tutustua Some-keskusteluihin sekä tapahtuman aikana jaettuihin yleisö- ja puhujakommentteihin myös jälkikäteen Twitterin #mvv2015-hashtagilla.

Kyläkauppiaan avoin olemus ja rennot letkautukset tekivät vaikutuksen messuyleisöön. Esitystä kommentoitiin somessa muun muassa näillä sanoilla:

"Kehotan muitakin uskomaan unelmiin."
Sampo Kaulanen
Hullu kyläkauppias ja someilmiö, Jounin Kauppa


Kabinettiesityksemme olivat tänäkin vuonna supersuosittuja, eivätkä kaikki halukkaat mahtuneet mukaan 35 henkilöä vetävään tilaan. Voit tilata esityksiämme myös jälkikäteen ottamalla meihin yhteyttä ja kertomalla, mistä esityksistä olet kiinnostunut. Näet kabinettiohjelmamme alta:

Tiistai 22.9

klo 9.45 Miten erotut sähköpostimarkkinoijana? Käytännön esimerkkejä ja tulokset, Turo Siipo, Account Director, Koodiviidakko Oy
klo 10.30 Yrityskulttuurin muutos ja tiedottaminen konservatiivisilla toimialoilla, Ville Husa, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15 Asiakaskokemuksen johtaminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 12.15 Sisältömarkkinointitutkimus – mitä yrityksissä osataan, mitä tulisi kehittää?, Mari Maunu, Marketing Coordinator, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00 Ostolistat vastatuulessa: kuinka hyödyntää kohderyhmiä sähköpostimarkkinoinnissa?, Riikka-Maria Lemminki, Johtava konsultti, JM Tieto Oy & Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 13.45 Kuinka luot asiantuntijuutta tiedottamalla?, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy

Keskiviikko 23.9

klo 9.00 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 9.45 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? Case-esimerkkejä ja trendit 2015, Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 10.30 Tiedottaminen startup-yrityksissä, Sakari Kitunen, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15 Mitä, kenelle, milloin ja miten? Näin hyödynnät asiakastietoa digimarkkinoinnissa, Lari Suomalainen, Sales Director, Koodiviidakko Oy
klo 12.15 Yritysviestintä somessa – tiedottajien kokemuksia ja vinkkejä, Riina Vasala, Director, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 13.00 Kuinka hyödynnät videota sisältömarkkinoinnissa?, Kaisa Mikkola, Asiakkuusjohtaja, Alma360 & Jussi Kuparinen, Key Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 14.30 Markkinoinnin automaatio käytännössä, Juho Antikainen, Sales Manager, Koodiviidakko Oy

Ota meihin yhteyttä ja kerro, mistä esityksistä olet kiinnostunut. Saat esitysten materiaalit sähköpostiisi!

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää