Kirjoitus

ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi

Ota yhteyttä
ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella.

Tiedotejakelupalvelu ePressi.comin kautta välitetään lähes puolet Suomessa julkaistuista lehdistötiedotteista, ilmenee tuoreesta selvityksestä, jossa mitattiin tiedotteiden verkkonäkyvyyttä. Mediaviikon suorittaman tutkimuksen mukaan tiedotejakelupalvelu ePressi.com on tällä hetkellä tiedotemäärissä mitattuna Suomen suurin lehdistötiedotteiden jakelukanava.

ePressi.comin kautta välitetään yli 41 % Suomessa julkaistavista lehdistötiedotteista. Viestintäalaa seuraavan Mediaviikon tekemässä tutkimuksessa vertailtiin kotimaassa toimivien merkittävien jakelukanavien tiedotemääriä, jotka laskettiin kanavien verkkosivuilla julkaistujen tiedotteiden lukumäärien mukaan.

Tutkimusajankohtana oli 3.11.–1.12.2014. Eniten lehdistötiedotteita oli ePressi.comilla, 41,28 % (1126 kpl). Toisena oli STT Info 27,05 % (738 kpl), kolmantena puolestaan Cision 22,36 % (610 kpl). Neljänneksi sijoittui MyNewsDesk 9,31 % osuudella (254 kpl). Vertailusta jäi pois norjalainen Meltwater, jolla ei ole tarjottavana verkkonäkyvyyttä.

“Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella. Olemme tuotekehityksessä panostaneet ohjelmistotyökalun helppokäyttöisyyteen sekä markkinoiden laajimpaan ja ajantasaisimpaan toimittajakantaan. Merkittävä osa menestystämme on asiakaspalvelu, joka jatkuu tiiviinä koko asiakkuuden ajan. Jakelemme tiedotteet asiakkaan omissa nimissä ja omasta sähköpostiosoitteesta. Näin voimme taata tiedotteiden jakelun toimittajille. Valinta on ollut tietoinen lukuisten tekemiemme toimittajakyselyiden perusteella.”
Riina VasalaDirector, PR Cloud

Lehdistötiedottaminen on ala, jossa onnistuu, kun tarjoaa toimittajille mielenkiintoista, ajankohtaista ja ammattimaista sisältöä. Kun yritys on esillä lehdistössä ja verkossa laajasti, se rakentaa yrityskuvaansa ja brändiään pitkäjänteisesti. Lehdistötiedottaminen on Suomessa toimiva tapa luoda toimittajasuhteita ja saada näkyvyyttä mediassa. Yritykset tiedostavat nykypäivänä monipuolisen medianäkyvyyden merkityksen.

Kiinnostuitko tiedotejakelusta? Ota meihin yhteyttä.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää