Kirjoitus

ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi

Ota yhteyttä
ePressi.com kotimaan suurimmaksi tiedotejakelukanavaksi Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella. Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella.

Tiedotejakelupalvelu ePressi.comin kautta välitetään lähes puolet Suomessa julkaistuista lehdistötiedotteista, ilmenee tuoreesta selvityksestä, jossa mitattiin tiedotteiden verkkonäkyvyyttä. Mediaviikon suorittaman tutkimuksen mukaan tiedotejakelupalvelu ePressi.com on tällä hetkellä tiedotemäärissä mitattuna Suomen suurin lehdistötiedotteiden jakelukanava.

ePressi.comin kautta välitetään yli 41 % Suomessa julkaistavista lehdistötiedotteista. Viestintäalaa seuraavan Mediaviikon tekemässä tutkimuksessa vertailtiin kotimaassa toimivien merkittävien jakelukanavien tiedotemääriä, jotka laskettiin kanavien verkkosivuilla julkaistujen tiedotteiden lukumäärien mukaan.

Tutkimusajankohtana oli 3.11.–1.12.2014. Eniten lehdistötiedotteita oli ePressi.comilla, 41,28 % (1126 kpl). Toisena oli STT Info 27,05 % (738 kpl), kolmantena puolestaan Cision 22,36 % (610 kpl). Neljänneksi sijoittui MyNewsDesk 9,31 % osuudella (254 kpl). Vertailusta jäi pois norjalainen Meltwater, jolla ei ole tarjottavana verkkonäkyvyyttä.

“Menestyksemme perustuu ennen kaikkea kotimaiseen, laadukkaaseen palveluun, jota kehitämme jatkuvasti asiakaspalautteen ja toimittajakyselyiden perusteella. Olemme tuotekehityksessä panostaneet ohjelmistotyökalun helppokäyttöisyyteen sekä markkinoiden laajimpaan ja ajantasaisimpaan toimittajakantaan. Merkittävä osa menestystämme on asiakaspalvelu, joka jatkuu tiiviinä koko asiakkuuden ajan. Jakelemme tiedotteet asiakkaan omissa nimissä ja omasta sähköpostiosoitteesta. Näin voimme taata tiedotteiden jakelun toimittajille. Valinta on ollut tietoinen lukuisten tekemiemme toimittajakyselyiden perusteella.”
Riina VasalaDirector, PR Cloud

Lehdistötiedottaminen on ala, jossa onnistuu, kun tarjoaa toimittajille mielenkiintoista, ajankohtaista ja ammattimaista sisältöä. Kun yritys on esillä lehdistössä ja verkossa laajasti, se rakentaa yrityskuvaansa ja brändiään pitkäjänteisesti. Lehdistötiedottaminen on Suomessa toimiva tapa luoda toimittajasuhteita ja saada näkyvyyttä mediassa. Yritykset tiedostavat nykypäivänä monipuolisen medianäkyvyyden merkityksen.

Kiinnostuitko tiedotejakelusta? Ota meihin yhteyttä.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

Tuplasti tehoja työskentelyyn – 10 vinkkiä markkinoijille ja viestijöille

Kuinka paljon sinä heität hukkaan työaikaa tavallisen työpäivän aikana? Vartin, puoli tuntia vai jopa tunteja? Jotta saisit työaikasi todelliseen hyötykäyttöön, olemme koonneet sinulle 10 vinkkiä, joiden avulla voit parantaa oman työskentelysi tehokkuutta ja luoda itsellesi uudenlaista työrutiinia.

Lue lisää