Case Kreab

1. Esittely

1. Esittely Lauri Hyppölä Arvostamme sitä, että ePressin alustan käytettävyys on huippuluokkaista, toimittajatietokannat ovat kunnossa ja että palvelun kautta onnistuvat myös kansainväliset jakelut. Lauri Hyppölä Associate Director, Kreab

Kreab Oy on talous- ja sijoittajaviestintään, yritys- ja yhteisöviestintään sekä yhteiskuntasuhteisiin ja edunvalvontaan erikoistunut viestintätoimisto. Yritys tarjoaa räätälöityjä viestinnän ratkaisuja eri alojen suurille ja pienille yrityksille, yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Talous- ja sijoittajaviestinnän toimistona yritys on mitattu useana vuonna Suomen arvostetuimmaksi.

2. Lähtökohdat

2. Lähtökohdat Antti Korpela Ajankohtainen mediakanta on oleellinen osa viestien läpimenoa. Tämän vuoksi teemme PR Cloudilla jatkuvasti työtä toimittajalistojemme päivittämisen eteen. Antti Korpela Business Development Director, PR Cloud

Viestintätoimistona Kreabin tiedotustarve on laaja. Yritykselle on tärkeää, että sen asiakkaat saavat mahdollisimman paljon näkyvyyttä, ja että sen lähettämät viestit menevät läpi mediassa. Yritys tiedottaa usein vaativistakin aiheista, kuten yrityskaupoista ja toimintojen tehostamisesta, joten käytetyn tiedotejakelupalvelun tulee myös olla varma, tietoturvallinen ja helppokäyttöinen.

3. Palvelun käyttö

3. Palvelun käyttö Lauri Hyppölä Valitsimme ePressin, sillä olimme kuulleet palvelusta pelkkää hyvää. Palvelu on vastannut odotuksia ja etenkin käyttöliittymä on kerännyt kiitosta. Kaikki Kreabilla osaavat käyttää ePressiä. Lauri Hyppölä Associate Director, Kreab

ePressi.com-tiedotejakelupalvelu vakuutti Kreabin hyvällä maineellaan ja käyttäjäystävällisyydellään. Palvelun kautta tiedottaminen on nopeaa ja vaivatonta, mikä mahdollistaa sen, että palvelun käytön voi opettaa helposti myös omille työkavereille. ”Kynnys palvelun käyttämiseen on matala”, kerrotaan Kreabilta.

4. Onnistumiset

Antti Korpela ePressin analyysitoiminto on siitä kätevä, että voit seurata ketkä toimittajat ovat avanneet tiedotteen ja klikanneet siinä olevia linkkejä. Antti Korpela Business Development Director, PR Cloud

Kreabin tiedotejakelulle asettamat tavoitteet – asiakkaiden näkyvyyden ja viestien läpimenon varmistaminen – saavutettiin ePressin avulla nopeasti. Yrityksen tiedotteet ovat menneet hyvin läpi mediassa ja näkyvyyttä on saavutettu laajasti. Kreab on saanut myös paljon positiivista palautetta ja yhteydenottoja tiedotteisiin liittyen.

ePressi tarjoaa tavoitteiden seurantaan helppokäyttöiset työkalut, joiden avulla Kreab mittaa tiedotteidensa vaikuttavuutta. ePressin käyttöönoton jälkeen Kreab on saavuttanut seuravanlaisia tuloksia:

  • 99% tiedotteista on mennyt läpi mediassa
  • Kreabin asiakkaiden tiedotteet on noteraattu kaikissa tärkeimmissä talous- ja yleismedioissa
  • Yhteydenotot asiakkailta ja sidosryhmiltä ovat lisääntyneet