Asiakkaita

Koodiviidakon työkaluja käyttää yli 3500 organisaatiota

Samsung Group

Samsung Group

[]

UKK-instituutti

UKK-instituutti

[]

Restel

Restel

[]

TAT

TAT

[]

Kaira Clothing

Kaira Clothing

[]

Centria

Centria

[]

Amnesty International

Amnesty International

[]

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

[]

World Vision

World Vision

[]

Rudus Oy

Rudus Oy

[]

IKEA

IKEA

[]

Kreab Oy

Kreab Oy

[]

Pelastakaa Lapset ry

Pelastakaa Lapset ry

[]

Suomen Kulttuurirahasto

Suomen Kulttuurirahasto

[]

Eksote

Eksote

[]

Uponor

Uponor

[]

TEM

TEM

[]

Haaga-Helia

Haaga-Helia

[]

TraFi

TraFi

[]

Museovirasto

Museovirasto

[]

PAM

PAM

[]

Elenia Oy

Elenia Oy

[]

Tekes

Tekes

[]

ePressi-tiedote viisinkertaisti verkkokaupan kävijämäärän

ePressi-tiedote viisinkertaisti verkkokaupan kävijämäärän Henri Huovinen ePressi tavoittaa kattavasti median edustajat ja voin halutessani rajata viestin koskemaan haluaamaani tiettyä kohderyhmää. Henri Huovinen Toimitusjohtaja, Lasten.fi

Lasten.fi on suomalainen, lastentarvikkeisiin erikoistunut verkkokauppa. “Olemme julkaisseet ePressin kautta tähän mennessä tiedotteita erinomaisin tuloksin. Yritys on saanut merkittävää maanlaajuista medianäkyvyyttä, sillä muun muassa Markkinointi&Mainonta on julkaissut omilla sivuillaan kaksi tiedotettamme”, toimitusjohtaja Henri Huovinen kertoo.

Katso tiedotejakelu case

Burger King palvelee asiakkaitaan ViidakkoMonitorin avulla

Burger King palvelee asiakkaitaan ViidakkoMonitorin avulla Leena Turunen Analyysiominaisuuden ansiosta saamme nopeasti yleiskuvan siitä, mitä ja miten yrityksestä, kilpailijoista ja toimialasta keskustellaan. Leena Turunen Toimialajohtaja, Restel Oy

Restelin toimialajohtaja Leena Turunen vastaa Burger Kingin Suomen toiminnasta. "Burger King on tunnettu maailmanlaajuinen brändi, ja hampurilaisjätin Suomeen saapuminen herätti laajaa kiinnostusta eri medioissa, sanomalehdet, tv ja radio mukaanlukien. Sosiaalisen median seurannan avulla tiedämme, millaista verkkokeskustelua Burger Kingistä käydään. Näin pystymme tarjoamaan asiakkaillemme ajantasaista ja kiinnostavaa sisältöä, kampanjoita ja tuotteita", Turunen kertoo.

Katso sosiaalisen median seuranta case

Suomen Journalistiliitto seuraa omaa julkisuutta ja toimialan uutisointia

Suomen Journalistiliitto seuraa omaa julkisuutta ja toimialan uutisointia Juha Rekola ViidakkoMonitorilla seuraamme tietenkin oman järjestömme näkyvyyttä mediassa. Juha Rekola Suomen Journalistiliitto

Suomen Journalistiliiton Juha Rekola painottaa hiljaisten signaalien tunnistamista viestinnässä. "Tarkoitus on pysyä päivän tasalla liittoamme ja toimintaamme koskevissa aiheissa. Samalla pystymme kattavammin seuraamaan hiljaisia signaaleja ja arvioimaan tulevia keskustelunaiheita ja haasteita laatujournalismille", Rekola kertoo.

Katso mediaseuranta case