Tiedotteet

Koodiviidakko ja Encode Solutions yhdistivät voimansa – luvassa uniikkeja mobiiliteknologian ratkaisuja

Encode Solutionsin tietotaidon ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme yhä kattavammin ainutlaatuisia mobiilisovellusratkaisuja.

Koodiviidakko on ostanut mobiiliyritys Encode Solutionsin liiketoiminnan. Yhdistymisen myötä Koodiviidakko laajentaa vahvaa teknologia- ja tuotekehitysosaamistaan mobiilipalveluihin. Lue lisää 27.06.2016

Koodiviidakolta uusi tuotekokonaisuus pörssiyhtiöiden viestintään

Voit lähettää kauttamme sekä pörssi- että mediatiedotteita, hallita media- ja someseurantaa sekä toteuttaa uutishuoneet ja verkkovuosikertomukset.

Koodiviidakko julkaisee uuden sijoittajaviestinnän tuotekokonaisuuden suomalaisille pörssiyhtiöille. Kokonaisuus on laajuudessaan ainutlaatuinen, sillä sen avulla yritykset voivat hoitaa pörssi- ja lehdistötiedottamisen, verkkomedian ja sosiaalisen median seurannan sekä uutishuoneen ja verkkovuosikertomuksen toteuttamisen yhden toimijan kautta. Lue lisää 12.05.2016

Koodiviidakko kasvaa ja laajentaa toimintaansa Euroopassa

Olemme onnistuneet rekrytoimaan huippuluokan ammattilaisia niin ohjelmistokehitykseen, teknologian hallintaan sekä myyntiin ja markkinointiin.

Koodiviidakko kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla. Lue lisää 07.03.2016

ViidakkoMonitor – tehotyökalu journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan

Uuden tuotteen suunnittelun lähtökohdiksi on otettu käyttäjäystävällisyys, erittäin laaja lähdekanta sekä monipuoliset analyysimahdollisuudet.

Koodiviidakko julkaisee alkuvuodesta 2016 uuden päivitetyn monitoripalvelun journalistisen ja sosiaalisen median seurantaan. ViidakkoMonitoriksi nimetty palvelu yhdistää mediaseurannan ja -analyysin yhteen helppokäyttöiseen työkaluun. Lue lisää 14.12.2015

Koodiviidakko Oy yksi Suomen nopeimmin kasvavista teknologiayrityksistä jo kuudetta vuotta peräkkäin

Vaikka olemme kasvaneet voimakkaasti jo pitkään, tuntuu että olemme vasta pääsemässä liikkeelle.

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelma on listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset jo yhdentoista vuoden ajan. Koodiviidakko on ollut mukana listalla vuodesta 2009 alkaen. Lue lisää 27.11.2015

Koodiviidakko vastaa tuotekehityksellään modernia markkinointiviestintää tekevien yritysten haasteeseen

Yhteistyö markkinoinnin ja viestinnän välillä ei tapahdu itsestään – sitä on tuettava konkreettisilla toimilla.

Markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelut yhdistävä Koodiviidakko osallistuu jo viidettä kertaa Markkinointiviestinnän viikolle. Lue lisää 11.09.2015

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Toivottavasti pääset paikan päälle tapaamaan meitä ja kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän teemoista.

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet! Lue lisää 27.08.2015

Miten startup-yritys hyötyy tiedottamisesta? Case Kaira Clothing

ePressi.comin tiedotteen avulla saimme todella hyvin palstatilaa eri medioissa, mukaanlukien paikallislehdet, yleismediat ja jopa radiokanavat

Muotialan startup-yritys Kaira Clothing on yksi ePressi.comin uusimmista asiakkaista. Tehokkaan tiedottamisen ansiosta yritys on saanut runsaasti näkyvyyttä useissa eri medioissa ja sen verkkokaupan kävijämäärät ovat jopa viisinkertaistuneet saadun julkisuuden myötä. Lue lisää 08.04.2015

Koodiviidakko julkistaa markkinoinnin ja viestinnän palvelut yhdistävän LianaMobile-mobiilisovelluksen

LianaMobile on teknisesti merkittävä askel viestinnän ja markkinoinnin yhdistymiseen yritysviestinnässä.

PR Cloudin taustalla oleva, markkinointiviestinnän ja tiedotuksen ohjelmistopalveluita tarjoava Koodiviidakko Oy julkistaa Münchenin Internet World -messuilla maaliskuun lopussa mobiilisovelluksen, joka yhdistää markkinoinnin ja viestinnän palvelut ensimmäisenä maailmassa yhteisessä mobiilissa käyttöliittymässä, LianaMobile-sovelluksessa. Lue lisää 13.02.2015

Kuinka muutat mediaseurannan asiakasvirraksi?

Mediaseuranta taipuu myös suoraan myynnin tukityökaluksi. Löydä keskusteluista mallit, joilla tunnistat potentiaalisen asiakkaan, ja siirrä liidit myynnille.

Mediaseuranta on jatkumo, joka koostuu kahdesta toisiaan täydentävästä osasta. Perinteisen verkkomedian monitorointia seuraa luontevasti sen tarkastelu, miten toimitettu sisältö jatkaa elämäänsä yhteisöissä. Lue lisää 08.02.2015