Sosiaalisen median seuranta Case

Burger King palvelee asiakkaitaan ViidakkoMonitorin avulla

Burger King palvelee asiakkaitaan ViidakkoMonitorin avulla Leena Turunen Analyysiominaisuuden ansiosta saat nopeasti yleiskuvan siitä, mitä ja miten yrityksestäsi, kilpailijoistasi ja toimialastasi keskustellaan. Leena Turunen Toimialajohtaja, Restel Oy

Restelin toimialajohtaja Leena Turunen vastaa Burger Kingin Suomen toiminnasta. "Burger King on tunnettu maailmanlaajuinen brändi, ja hampurilaisjätin Suomeen saapuminen herätti laajaa kiinnostusta eri medioissa, sanomalehdet, tv ja radio mukaan lukien. Sosiaalisen median seurantapalvelun avulla tiedämme, millaista verkkokeskustelua Burger Kingistä käydään. Näin pystymme tarjoamaan asiakkaillemme ajantasaista ja kiinnostavaa sisältöä, kampanjoita ja tuotteita", Turunen kertoo.

Sosiaalinen media paljastaa yrityksen maineen

Burger King kuuntelee sosiaalisen median puheenaiheita aktiivisesti. “Olemme käyttäneet sosiaalisen median seurantaa etenkin Facebookin ja Twitterin puheenaiheiden seurantaan. Burger Kingin suurin asiakaskunta ovat alle 30-vuotiaat kuluttajat, joten on luonnollista seurata nimenomaan sosiaalisen median ja foorumeiden sekä blogien kirjoittelua, jotta tiedämme, mitä Burger Kingistä puhutaan", Turunen kuvailee. ViidakkoMonitor poimii verkon sosiaalisesta mediasta sinulle mielenkiintoisia aiheita. Saat linkin keskusteluun ja analyysiominaisuuden ansiosta saat nopeasti yleiskuvan siitä, mitä ja miten yrityksestäsi, kilpailijoistasi ja toimialastasi keskustellaan.